Je bent in ieder geval niet de enigste die buiten mag staan...PepperWhite schreef:outdoor moet je dus ook geselecteerd worden
Spreken we nog ergens af zodat we zoveel mogelijk bij elkaar kunnen staan?
PepperWhite schreef:outdoor moet je dus ook geselecteerd worden
Zojuist verscheen het volgende bericht op de Facebook-pagina van DUMP'd:Maichel schreef:Neem aan dat ze je mailen ofzo.
Wat men daar schreef:Finally we are getting somewhere
Administration needs to be (finally) finished on monday. A new email with practical information will be send out to all Indoor and Outdoor Selected people.
No email yet? No worries!
We have around 150 outdoor selections to go
But note, this is only to get an easier entrance on saturday morning. It's not necessary to be pre-selected for the Outdoor Area. You are also welcome from 10h (entrance selection).
....... are you ready for DUMPd?
Adrenalin Junkie schreef:Ik ga hier zeker heen, al heb ik nog steeds geen enkele reactie mogen ontvangen...
Wie gaat nog meer vanuit Noord Holland en hoelaat gaan jullie heen?
Anders eventueel daar een pre-meet en met z'n allen tegelijk aankomen zodat we bij elkaar kunnen staan? Lijkt me wel een goed plan
Ben van 't weekend voor de 1e keer met de DAP aan de slag gegaan op de MINI, hij staat er werkelijk superstrak bij!!
Yeah!P5ycH0 schreef:Adrenalin Junkie schreef:Ik ga hier zeker heen, al heb ik nog steeds geen enkele reactie mogen ontvangen...
Wie gaat nog meer vanuit Noord Holland en hoelaat gaan jullie heen?
Anders eventueel daar een pre-meet en met z'n allen tegelijk aankomen zodat we bij elkaar kunnen staan? Lijkt me wel een goed plan
Ben van 't weekend voor de 1e keer met de DAP aan de slag gegaan op de MINI, hij staat er werkelijk superstrak bij!!
Als je langs het Gooi komt, haak ik wel aan !!
Onze sponsors