Go Pro topic
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Balen!
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Aantje
- Bijna verslaafd
Bericht
Inmiddels ben ik erachter gekomen dat een GoPro niet de grootste uitgave is, de echte kosten komen pas als je je realiseert dat je voor bijna hetzelfde bedrag aan accessoires (Mounts, beugeltjes, klemmetjes) etc gaat kopen...
De verzameling komt een eind maar of het voldoende is

De verzameling komt een eind maar of het voldoende is

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- Aantje
- Bijna verslaafd
Bericht
Ja dat blijkt. Beetje bizar dat ik voor de prijs van een GoPro aan spullen heb gekocht en dit nieteens de meest bijzondere zijn zoals de Bac Pacs bijvoorbeeld. Naja, het is allemaal toch nodig voor dat ene mooie shot.MartijnGizmo schreef:Dat is vrij normaal bij camera's!
Dat oranje ding is stok welke uitschuifbaar is tot 95cm, en geeft je vervolgens de mogelijkheid om 95cm hoger als normaal te fotograferen. Vriendjes van FaceBook, Twitter en Instagram hebben de foto al voorbij zien komen maar onderstaande foto is gemaakt met de GoPro en de stok.Richard030 schreef:Wat is dat voor oranje slagwapen?

- Koenv
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vraag:
Zojuist de wifi bacpac en de remote binnen gekregen.
Maar ik krijg de wifi bacpac met geen mogelijkheid geupdate. Als ik hem aan de usb hang dan ziet Cineform hem niet! Nu kan ik hem niet registeren en dus ook niet gebruiken. Alle mogelijkheden geprobeerd welke ik op i-net kon vinden maar niets mag baten.
Met Cineform wel de Hero 2 kunnen updaten maar zowel de remote als de bacpac kan hij niet vinden.
Iemand een idee wat ik misschien fout kan doen?
Thanks.
Zojuist de wifi bacpac en de remote binnen gekregen.
Maar ik krijg de wifi bacpac met geen mogelijkheid geupdate. Als ik hem aan de usb hang dan ziet Cineform hem niet! Nu kan ik hem niet registeren en dus ook niet gebruiken. Alle mogelijkheden geprobeerd welke ik op i-net kon vinden maar niets mag baten.
Met Cineform wel de Hero 2 kunnen updaten maar zowel de remote als de bacpac kan hij niet vinden.
Iemand een idee wat ik misschien fout kan doen?
Thanks.
R53 MCS HB / Pepper White
- Koenv
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb hem besteld bij hun, dat stappenplan al 10x gedaan maar niets helpt. Hij kan ze beide niet vinden de remote en de wifi bacpac.
Ik heb eerst los de hero 2 geupdate. Die heeft nu de laatste firmware, het gaat mis als ik de wifi aan Cineform hang dan loopt alles vast of hij kan het niet vinden.
Het nadeel is dat ik hem eerst moet updaten voordat ik hem met de app kan gebruiken.
Ik heb eerst los de hero 2 geupdate. Die heeft nu de laatste firmware, het gaat mis als ik de wifi aan Cineform hang dan loopt alles vast of hij kan het niet vinden.
Het nadeel is dat ik hem eerst moet updaten voordat ik hem met de app kan gebruiken.
R53 MCS HB / Pepper White
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Andere computer proberen Koen!
Ik heb het een heel weekend geprobeerd op mijn laptop. Zelfs contact gehad met GoPro die overigens zeer snel reageerden.
Maandagochtend op de zaak Cineform gedownload en binnen 5 minuten was het gepiept!
Heel weekend chagerijnig geweest voor niets...

Ik heb het een heel weekend geprobeerd op mijn laptop. Zelfs contact gehad met GoPro die overigens zeer snel reageerden.
Maandagochtend op de zaak Cineform gedownload en binnen 5 minuten was het gepiept!
Heel weekend chagerijnig geweest voor niets...

Onze sponsors