Ben je ooit bekeurd?
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Ze hebben gezien dat ik in de cabrio de verwarming soms hard aan heb staan en dus overmatig stook, en daarom willen ze hun CO2 bijdrage gecompenseerd hebben denk ik....
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
is wel beter, kun je iig direct zien of je het werkelijk bent of nietMaVaEe schreef:Wat een briljante bekeuring!![]()
In NL mogen ze ook wel gewoon altijd de foto bijvoegen. Heb je tenminste nog wat te kijken.

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
11 jaar rijbewijs, nu 20.000 km per jaar, voor de MINI 3 jaar lang 50.000 km/jaar.
Vooral snelheidsovertredingen en parkeerboetes. Ondanks dat ik altijd 20 km te hard rijd (buiten de bebouwde kom dan) valt het voor mij wel mee. Denk tussen 10 en 15 snelheids overtredingen (altijd onder 20 km te hard).
1x Zwitserland (zonder foto helaas). De laatste twee waren op de Willemsbrug in Rotterdam, fijne weg waar je zo 70 rijdt, en waar ik minimaal 2x per dag over heen moet. Sindskort rijd ik hier dus strak 50!
Mijn vriend heeft ongeveer dezelfde rijstijl als ik maar die krijgt ongeveer 1 boete per 2 maanden.
Ik zie ze bijna altijd staan of luister gewoon beter naar de flitsinformatie denk ik.
Die parkeerboetes zijn altijd luiheid. Vrienden van mij wonen in het Centrum van Delft en daar ben ik vaak en heb ook regelmatig op het huis gepast toen ik nog studeerde. Lekker in het Centrum parkeren met een bezoekerskaart, maar dan te lui zijn om elke 3 uur de schijf te verzetten. :
2 keer aan de kant gezet, 1x toen het centrum van Delft net autoluw gemaakt was (oh mocht ik daar niet in???) Geen bekeuring (voordeel van vrouw zijn
)
1x omdat ze wilden weten van wie die fiets in m'n achterbak was om 3 uur 's nachts (sleuteltjes bij me, dus ook geen probleem)
Het valt me mee dat ik nog nooit ben bekeurd voor gevaarlijk rijgedrag of bellen in de auto.
Verder rijd ik altijd met gordel om en rijd ik zeker niet met meer dan 1 glas alcohol op! (Nog voor dat iemand in m'n vriendengroep z'n rijbewijs had is ons dat op een brute manier afgeleerd: Een vriend van me heeft z'n broertje verloren doordat ie aangereden werd door een dronken vrouw.)
Trouwens: wie weet wat de beste flistinformatie app is voor op de iPhone?
Vooral snelheidsovertredingen en parkeerboetes. Ondanks dat ik altijd 20 km te hard rijd (buiten de bebouwde kom dan) valt het voor mij wel mee. Denk tussen 10 en 15 snelheids overtredingen (altijd onder 20 km te hard).
1x Zwitserland (zonder foto helaas). De laatste twee waren op de Willemsbrug in Rotterdam, fijne weg waar je zo 70 rijdt, en waar ik minimaal 2x per dag over heen moet. Sindskort rijd ik hier dus strak 50!
Mijn vriend heeft ongeveer dezelfde rijstijl als ik maar die krijgt ongeveer 1 boete per 2 maanden.

Die parkeerboetes zijn altijd luiheid. Vrienden van mij wonen in het Centrum van Delft en daar ben ik vaak en heb ook regelmatig op het huis gepast toen ik nog studeerde. Lekker in het Centrum parkeren met een bezoekerskaart, maar dan te lui zijn om elke 3 uur de schijf te verzetten. :

2 keer aan de kant gezet, 1x toen het centrum van Delft net autoluw gemaakt was (oh mocht ik daar niet in???) Geen bekeuring (voordeel van vrouw zijn

1x omdat ze wilden weten van wie die fiets in m'n achterbak was om 3 uur 's nachts (sleuteltjes bij me, dus ook geen probleem)
Het valt me mee dat ik nog nooit ben bekeurd voor gevaarlijk rijgedrag of bellen in de auto.
Verder rijd ik altijd met gordel om en rijd ik zeker niet met meer dan 1 glas alcohol op! (Nog voor dat iemand in m'n vriendengroep z'n rijbewijs had is ons dat op een brute manier afgeleerd: Een vriend van me heeft z'n broertje verloren doordat ie aangereden werd door een dronken vrouw.)
Trouwens: wie weet wat de beste flistinformatie app is voor op de iPhone?
- Martiio
- Volledig MINI minded!
Bericht
)
9 van de 10x flitsen ze van achter dus zal geen spannende foto worden (uitzonderingen daargelatenWoosh! schreef:is wel beter, kun je iig direct zien of je het werkelijk bent of nietMaVaEe schreef:Wat een briljante bekeuring!![]()
In NL mogen ze ook wel gewoon altijd de foto bijvoegen. Heb je tenminste nog wat te kijken.

- bullie
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
snelheid een keer of 5,
1x voor het parkeren buiten parkeervakken.. dik onterecht naar mijn mening, omdat er aan alle kanten rond mijn auto nog meer auto's stonden, en het leek een parkeervak voor ik erin reed...
en dan stonden die parkeercowboys er naast toen ik hem neerzette. ipv dan ff te zeggen dat dat geen vak is, naaien ze me door een geel papiertje onder me ruitenwisser te doen:S ratten!
verder ben ik wel bereid te betalen, als ik zo hard rij als waar mijn autootje voor gebouwd is
1x voor het parkeren buiten parkeervakken.. dik onterecht naar mijn mening, omdat er aan alle kanten rond mijn auto nog meer auto's stonden, en het leek een parkeervak voor ik erin reed...
en dan stonden die parkeercowboys er naast toen ik hem neerzette. ipv dan ff te zeggen dat dat geen vak is, naaien ze me door een geel papiertje onder me ruitenwisser te doen:S ratten!
verder ben ik wel bereid te betalen, als ik zo hard rij als waar mijn autootje voor gebouwd is

to do list:
16mm spacers
korte alta antenne
grotere scoop
korte veren
beek software
forge intercooler[/s}
veerpootbruggen voor
Turbo Upgrade
actieve subwoofer
betere remmen
16mm spacers
korte alta antenne
grotere scoop
korte veren
beek software
forge intercooler[/s}
veerpootbruggen voor
Turbo Upgrade

actieve subwoofer
betere remmen
- nepnerd
- Volledig MINI minded!
Bericht
vandaag 2e bekeuring met de MINI. 120 km na meetcorrectie waar 80 is toegestaan, schade 340 euro
Mini tot nu toe 1 bekeuringnepnerd schreef:Rij nu 18 jaar en als ik voorgaande leest valt het wel mee.
Peugeot 205 GTI:
- 1e dag meteen voor 6 km te hard en half uur later rijden zonder gordel
- 2x in 30-km zonde iets te hard gereden (2 en 5 km na meetcorrectie)
- 2x voor niet betaald parkeren
- 48 km te hard, boete van 515 gulden
Fiat Cinquecentoen slechts 1 bekeuring. Maar ja wat wil je ook met een scheurijzer met 39 pk.
Kever (2.0 liter, dubbele webers enz.) geen bekeuringen
Mini tot nu toe 1 bekeuring, traject controle in Utrecht
vandaag 2e bekeuring met de MINI. 120 km na meetcorrectie waar 80 is toegestaan, schade 340 euro

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik krijg ze nog steeds met enige regelmaat binnen 
meestal niet hoog, op een paar uitzonderingen, maar toch zonde.
Maarja, die MINI he... Die smeekt er gewoon om om mee gescheurd te worden

meestal niet hoog, op een paar uitzonderingen, maar toch zonde.
Maarja, die MINI he... Die smeekt er gewoon om om mee gescheurd te worden

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

Onze sponsors