Het-Algemene-MINI-Killer-Roundup-Topic
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
verrek , je hebt gelijk.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- coopers1987
- Volledig MINI minded!

Bericht
Aan de ene kant is ie wel leuk maar aan de andere kant, het is het net niet.
En een cooper s killer, geloof ik ook niet.
En een cooper s killer, geloof ik ook niet.
- ValentijnK
- Mod virus alert!

Bericht
Opzich is dit best een leuke auto, maar hij kan netzoals de audi A1 niet tippen aan de Mini. Als je over 10 jaar mini zegt, dan weet iedereen wat voor auto dat is. Ik denk dat dat bij die DS3 wel anders zal zijn.
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
Vind het ook wel een gaaf ding om te zien, maar zelfs duurder dan een Cooper S. Dus dan wist ik het wel.
Maar DS3 is wel een leuk bakkie, vind alleen die dagrijverlichting er werkelijk niet uitzien.
Maar DS3 is wel een leuk bakkie, vind alleen die dagrijverlichting er werkelijk niet uitzien.
MINI Dubman '07 PureSilver

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Heb die vernieuwde Beetle op de IAA Frankfurt gezien en er even ingezeten. Moet zeggen dat het een hele goede stap van VW is ... Met die nieuwe beetle en de VW Up! gaan ze hoge ogen gooien volgens mij.
Maar het is geen mini.
Maar het is geen mini.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- quang
- 4 op een rij!

Bericht
Volgens mij komt er geen auto in de buurt van de Mini in deze categorie.
Door het onderstel, de wegligging en de looks (wat het uniek maakt), heb je zoveel plezier dat er geen auto in deze klasse dat kan evenaren.
De A1 onderstel is gebaseerd op het onderstel van de VW polo. de onderstel van die bak is dus burgelijk en saai.
Door het onderstel, de wegligging en de looks (wat het uniek maakt), heb je zoveel plezier dat er geen auto in deze klasse dat kan evenaren.
De A1 onderstel is gebaseerd op het onderstel van de VW polo. de onderstel van die bak is dus burgelijk en saai.
- YorkPower
- Be Mini

Bericht
En er zit niet zo veel positiefs bij.. Zoals elke Audi is de A1 gewoon saai en zeer erg inspiratieloos. Ja je kan er een sportpakketje opzetten enzo maar rijd eens met 10 audi's achter elkaar.. Geen man die zijn hoofd keert.. Als je dat met MINI doet kijkt iedereen
BMW is wel dezelfde toer op aan het gaan door de 3 en de 5 zo hard te laten lijken op elkaar.. Die BMW i3. Dat lijkt mij nog wat worden
Ik weet nog veel meer dingen om te zeggen over een A1quang schreef:
York - Power :: De Rode Raket

- Sicco
- Bijna verslaafd

Bericht
Ik vind de BMW 1-serie er al niet uitzien met die belachelijk langen motorkap en de 3-serie gaat precies dezelfde lelijke kant op.
't Is dat we een andere auto nodig hadden in verband met kofferruimte, maar anders had ik nog steeds mijn MINI gehad en wat reed dat ding toch lekker, zeg.
't Is dat we een andere auto nodig hadden in verband met kofferruimte, maar anders had ik nog steeds mijn MINI gehad en wat reed dat ding toch lekker, zeg.
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
- frankie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Looks zijn natuurlijk een subjectief gegeven. Wat de ene mooi vindt, vindt de ander lelijk. Voor wat betreft onderstel, wegligging en funfactor zijn er volgens mij wel een aantal alternatieven voor een S/Works die akelig dicht in de buurt komen. Een Citroen DS3 Racing bijvoorbeeld, misschien iets minder scherp maar minstens zoveel fun. De Renault Clio RS is misschien nog wel scherper, of in ieder geval meer hardcore sportief. Of een Alfa Mito QV met z'n actieve onderstel als USP. Al met al komt er steeds meer keuze voor mensen die liever niet voor doorsnee gaan.quang schreef:Volgens mij komt er geen auto in de buurt van de Mini in deze categorie.
Onze sponsors