Ik begin me nu wel iets af te vragen:
Dat driespaaksstuur is toch voor alle types (r50-r52-r53) hetzelfde?
Ik heb namelijk een mini One (r50), dan past dit stuur toch wel?
Ik neem aan dat een stuur universeel is?
Is er dan ook verschil qua airbags? Behalve 2- en 3-spaaks?
Want anders wordt het voor mijn gewoon hetzelfde als de rest:
3-spaaks stuur, met airbag voor deze en met inruil van de oude handel (stuur + airbag)
Ik hoop dat iemand hier ff wat duidelijk kan verschaffen rondom dit?!
Grtz Henk
Driespaaks MFST stuur en airbag wissel
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Mijn Mini type = R50 uit 2005, 3-spaaks en ik wil de boel ook inruilen.
Het gaat om de Airbagbank typenummer:G1221
Zijn ze zaterdags ook open? Kan het niet terug vinden op hun site. Misschien kunnen met ons allen een meet houden in Cuijk?
Ossie
Re: Airbagbank.nl airbag aanvragen
Yes, ik sta op de lijst.jstuyts schreef:
Hier een lijst met degene die een airbag willen van de Airbagbank.nl:
- Forumnaam _ Stuurtype ____ Minitype ___ Inruil oud stuur + airbag
- Jstuyts _____ 3-spaaks ____ R53 _______ nee
- Che _______ 3-spaaks ____ R53 _______ ja
- Kamiel
- Ossie1972
- henkietenk ??
Mijn Mini type = R50 uit 2005, 3-spaaks en ik wil de boel ook inruilen.

Het gaat om de Airbagbank typenummer:G1221
Zijn ze zaterdags ook open? Kan het niet terug vinden op hun site. Misschien kunnen met ons allen een meet houden in Cuijk?
Ossie
- jstuyts
- Mod virus alert!
Bericht
R50/R52/R53 is allemaal hetzelfde. Alleen de R56 is anders. Ik zal je op de lijst zetten henkietenkhenkietenk schreef:Ik begin me nu wel iets af te vragen:
Dat driespaaksstuur is toch voor alle types (r50-r52-r53) hetzelfde?
Ik heb namelijk een mini One (r50), dan past dit stuur toch wel?
Ik neem aan dat een stuur universeel is?
Is er dan ook verschil qua airbags? Behalve 2- en 3-spaaks?
Want anders wordt het voor mijn gewoon hetzelfde als de rest:
3-spaaks stuur, met airbag voor deze en met inruil van de oude handel (stuur + airbag)
Ik hoop dat iemand hier ff wat duidelijk kan verschaffen rondom dit?!
Grtz Henk
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Prima! Bedankt! Ik weet alleen niet wanneer dit plaats gaat vinden. Ben namelijk ook een week of 3 op vakantie binnenkort.
Zou je zelf de hele handel kunnen installeren?
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
John.....Kamiel wacht nog even met het stuurtje omdat hij maandag een nieuwe koppeling krijgt hetgeen ook niet goedkoop zal zijn dus die kun je afstrepen.
Moet te doen zijn denk ik.henkietenk schreef:Prima! Bedankt! Ik weet alleen niet wanneer dit plaats gaat vinden. Ben namelijk ook een week of 3 op vakantie binnenkort.
John.....Kamiel wacht nog even met het stuurtje omdat hij maandag een nieuwe koppeling krijgt hetgeen ook niet goedkoop zal zijn dus die kun je afstrepen.
- kamiel
- Be Mini
Bericht
Heren, ik wil toch graag meedoen met het stuur en de airbag! heb eens even goed naar de financien gekeken en het stuur kan er ook nog wel bij!
Dus John zet mij maar op de lijst voor een airbag voor een R53 driespaaks stuurtje.
Graag wil ik mijn oude spul inruilen.
@Che, kerel ik ga zaterdag zelf even op pad voor het stuur, NNp in alken en erg kort bij voor mij, maak er gelijk een leuk dagje van samen met het meisje (zal wel shoppen worden in Hasselt) toch super bedankt voorje aanbod.

Dus John zet mij maar op de lijst voor een airbag voor een R53 driespaaks stuurtje.
@Che, kerel ik ga zaterdag zelf even op pad voor het stuur, NNp in alken en erg kort bij voor mij, maak er gelijk een leuk dagje van samen met het meisje (zal wel shoppen worden in Hasselt) toch super bedankt voorje aanbod.
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Okidoki !! Je moet ze wel tevoren even contacten en aangeven dat je langs aan komt.kamiel schreef:Heren, ik wil toch graag meedoen met het stuur en de airbag! heb eens even goed naar de financien gekeken en het stuur kan er ook nog wel bij!![]()
![]()
- jstuyts
- Mod virus alert!
Bericht
Ze hebben mij verteld dat ze volgende week, dag nog niet bekend, weer een lading verwachten. Ze zouden dat eerst gaan kijken welke beschadigingen hebben en welke niet en zouden dan contact op nemen. Nu is mij verteld dat collega Mo Zerouali van de airbagbank ons hier op t forum zou komen opzoeken. Dat is wat ik nu weet.
Mijn stuurtje is inmiddels ook verstuurd, zal t begin volgende week wel binnen krijgen, ben benieuw
Mijn stuurtje is inmiddels ook verstuurd, zal t begin volgende week wel binnen krijgen, ben benieuw

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik ben dan op vakantie. Zou jij ervoor kunnen/willen zorgen dat ze er 1 apart houden of moet ik ze zelf even mailen ?jstuyts schreef:Ze hebben mij verteld dat ze volgende week, dag nog niet bekend, weer een lading verwachten. Ze zouden dat eerst gaan kijken welke beschadigingen hebben en welke niet en zouden dan contact op nemen. Nu is mij verteld dat collega Mo Zerouali van de airbagbank ons hier op t forum zou komen opzoeken. Dat is wat ik nu weet.
Onze sponsors