Daar zeg ik ook geen nee tegen!
Zijn er ook homo's/bi's op dit forum?
- Mitchell
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
@ Snans; Mijn reactie was niet bedoelt om sommige mensen hier onderuit te halen en/of te beledigen, maar ik verbaas mij wel over het feit dat deze vraag gesteld word op een forum dat zich richt op de Mini. Het lijkt mij dat wanneer iemand zich hiervoor interesseert zo'n reactie niet op een Mini forum gaat plaatsen. Maarja... iedereen is ook hier natuurlijk vrij in zijn doen en laten!
Ow.. en over het woord sick... daar had coen idd gelijk over!
Gr. Mitchell
@ Coen; Wij zitten ook op een golflengtecoendek schreef:de eerst quote was denk ik bedoelt alszijnde wie de vraag stelt...snans schreef:eigenlijk schrik ik nogal van de reacties hierzo. dacht dat de NL'ers net zo een ruimdenkend volk waren ?Vanwaar deze intresse op een mini forum?Dat is wel aardig sick
![]()
Gr.
sexuele geaardheid kan verschillen, in alle lagen van de bevolking, in alle beroepen, dus ook onder mini liefhebbers![]()
'k zie daar geen probleem in.
iedereen zoekt al eens naar iemand waarmee hij/zij op de zelfde golflengte zit, is niks mis mee.
mocht ik homo of bi zijn, ik zou al terugdeinzen om het hier nog bekend te maken !!
stelletje homofoben![]()
verder zijn NL's idd erg ruimdenkend.... 1 grote familie!!!
Coen
@ Snans; Mijn reactie was niet bedoelt om sommige mensen hier onderuit te halen en/of te beledigen, maar ik verbaas mij wel over het feit dat deze vraag gesteld word op een forum dat zich richt op de Mini. Het lijkt mij dat wanneer iemand zich hiervoor interesseert zo'n reactie niet op een Mini forum gaat plaatsen. Maarja... iedereen is ook hier natuurlijk vrij in zijn doen en laten!
Gr. Mitchell
Laatst gewijzigd door Mitchell op 25 mar 2008, 20:30, 1 keer totaal gewijzigd.
- snans
- Volledig MINI minded!

Bericht
je moet je niet verantwoorden hoor, heb jou naam ook bewust uit de quote gelaten, omdat ik zeker niemand wou viseren
vond hetgeen je schreef wel een "samenvatting" van wat er hier zowat gepost was
maareh, van mijn kant verder ook geen misvattingen hoor, wou gewoon ff "de taboe doorbreken"
MitchellMitchell schreef:@ Coen; Wij zitten ook op een golflengtecoendek schreef:de eerst quote was denk ik bedoelt alszijnde wie de vraag stelt...snans schreef:
eigenlijk schrik ik nogal van de reacties hierzo. dacht dat de NL'ers net zo een ruimdenkend volk waren ?
sexuele geaardheid kan verschillen, in alle lagen van de bevolking, in alle beroepen, dus ook onder mini liefhebbers![]()
'k zie daar geen probleem in.
iedereen zoekt al eens naar iemand waarmee hij/zij op de zelfde golflengte zit, is niks mis mee.
mocht ik homo of bi zijn, ik zou al terugdeinzen om het hier nog bekend te maken !!
stelletje homofoben![]()
verder zijn NL's idd erg ruimdenkend.... 1 grote familie!!!
Coen![]()
@ Snans; Mijn reactie was niet bedoelt om sommige mensen hier onderuit te halen en/of te beledigen, maar ik verbaas mij wel over het feit dat deze vraag gesteld word op een forum dat zicht richt op de Mini. Het lijkt mij dat wanneer iemand zich hiervoor interesseert zo'n reactie niet op een Mini forum gaat plaatsen. Maarja... iedereen is ook hier natuurlijk vrij in zijn doen en laten!
Gr. Mitchell
je moet je niet verantwoorden hoor, heb jou naam ook bewust uit de quote gelaten, omdat ik zeker niemand wou viseren
vond hetgeen je schreef wel een "samenvatting" van wat er hier zowat gepost was
maareh, van mijn kant verder ook geen misvattingen hoor, wou gewoon ff "de taboe doorbreken"
- Ester
- Mod virus alert!

Bericht
In Nederland zijn we zo tolerant dat wij mensen zien als mensen.
We zijn allemaal MINIfreaks en in vind dat we daar al meer dan genoeg mensen in een hokje duwen.
Wat voor geaardheid mensen dan ook hebben ik accepteer iedereen zoals hij/zij/het is.
heeee maar dat is mijn mening maar volledig terecht nar 1,5 fles wijn.
We zijn allemaal MINIfreaks en in vind dat we daar al meer dan genoeg mensen in een hokje duwen.
Wat voor geaardheid mensen dan ook hebben ik accepteer iedereen zoals hij/zij/het is.
heeee maar dat is mijn mening maar volledig terecht nar 1,5 fles wijn.

Onze sponsors