fJCW vs JCW uitlaat

De 2e generatie vanaf 2006
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

Re: fJCW vs JCW uitlaat

31 aug 2013, 14:33

Dat moet je niet doen dan wordt je gek van een brom die door de hele auto klinkt/voelt..
maar het is wel een optie op meer plof ;)
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
Andor
Be Mini
Be Mini

31 aug 2013, 18:56

Ik vind het icm een JCW reuze meevallen... Aanzienlijk meer brom en plof is het zeker, maar ik voel daar niets van. Ook op de snelweg is het goed uit te houden.
Afbeelding
ClubmanCooperS
Enthousiast
Enthousiast

31 aug 2013, 23:25

Tja, ik hoor van verschillende kanten dat de software van de Sport knop toch ook extra plofjes toevoegt. Maar ja, die heb ik niet...en decat is echt teveel herrie. Het gaafste zou zijn: standaard geluid maar lekker veel,plofjes tijdens gas los. Verder tijdens rijden gewoon geen herrie....maar ja, of dat lukt...
Andor
Be Mini
Be Mini

01 sep 2013, 00:02

Ondanks dat ik altijd met sportknop aan rij heb ik zonder de sportknop even veel geluid en knalletjes uit de uitlaat. Ook voor de demper delete en de jcw uitlaat...
In mijn idee is het dat je gewoon sneller meer gas geeft en daardoor sportiever rijdt waardoor er meer knalletjes opkomen.

Is het geen idee om überhaupt een sportknop te laten installeren? Rijdt zo veel beter IMO.
Afbeelding
Erjen
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

01 sep 2013, 00:14

Jongens, laten we het op knallen en ragguh houden.

"Plofjes" klinkt toch niet stoer! :mrgreen:

Ik snap niet dat het JCW logo niet in de fJCW pijpen staat gegraveerd...Raar verhaal.
Uhr

Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”