Is deze stillerHans schreef:Ik moet deze ook hebben..
Ik ga het proberen zonder kat.. ssttt, niet door vertellen en zeker niet aan greenpeacewant dan past die zonder aanpassing onder de GP want dit spruitje werkt echt! En geeft niet de herrie van het MTH spruitje..
Het perfecte spruitstuk..
- werner
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zonder kat zeker niet
- Hans
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik denk niet dat het veel uitmaakt, kat of geen kat.. Mike is er nu mee naar duitsland en hij zegt dat hij niet heel veel meer herrie maakt.. bijna hetzelfde.. en dat moet ik hebben
En duidelijk sterker, dus het Beek spruitje werkt wel.. volgende week vrijdag gaat de Mini van Mike standaard op de bank en dan weten we wat het spruitje echt levert..
- werner
- Volledig MINI minded!

Bericht
Vergeet niet dat er bij hem nog een standaard demper onder zit, dat maakt echt verschilHans schreef:Ik denk niet dat het veel uitmaakt, kat of geen kat.. Mike is er nu mee naar duitsland en hij zegt dat hij niet heel veel meer herrie maakt.. bijna hetzelfde.. en dat moet ik hebbenEn duidelijk sterker, dus het Beek spruitje werkt wel.. volgende week vrijdag gaat de Mini van Mike standaard op de bank en dan weten we wat het spruitje echt levert..
- Wint
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik had 186PK op de bank bij Beek Maaij.Maaij schreef:Ziet er mooi uit.
Hoeveel hadden de andere standaard Sjes op de bank bij Beek, 180+ toch??
Haha, echt wel! Scheelt zo 5 peekaas Hansie!Hans schreef:Ik denk niet dat het veel uitmaakt, kat of geen kat..
Laatst gewijzigd door Wint op 17 feb 2007, 19:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Save a tree, eat a beaver

- Wint
- Volledig MINI minded!

Bericht
Maar het geluid maakt ook een hoop uit hoor Hansie, ik had een Kat vervanger onder m'n vorige auto zitten,
en daar kwamen hele mooie blauwe vlammen uit hoor!
Ow, oke....Hans schreef:He wintje, het ging over het geluid.. dat vermogenswinst is wel mooi mee genomen
Maar het geluid maakt ook een hoop uit hoor Hansie, ik had een Kat vervanger onder m'n vorige auto zitten,
en daar kwamen hele mooie blauwe vlammen uit hoor!
Save a tree, eat a beaver

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Dat is inderdaad erg dik blauwe vlammetjes, net als bij de Lamborghini Gallardo!
[GVideo]http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 3470&hl=nl[/GVideo]
[GVideo]http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 3470&hl=nl[/GVideo]

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik vind het ook mega gaaf dat wanneer je je gas loslaat er net als bij die Gallardo blauwe vlammetjes uit de uitlaat komen. Hoeft ook niet continue in de hens te staan, maar met terug schakelen door het geplof van de uitlaat. Lekker toch?!Sid schreef:fout?
mega gaaf!

Onze sponsors