De R56, wie heeft wat??
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Komt die er standaard onder of is dat een extra optie??Avonertim schreef:Sper komt ook productie december 2006!

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Mooi, want die wil ik er erg graag onder hebben! b.t.w. Hoe staat het met mijn auto, stormloop?Avonertim schreef:@Kaj: dat weet ik nog niet, ik hou het in de gaten voor je!

- Avonertim
- Nieuwsgierig

Bericht
Jouw (onze) MINI staat pas sinds vandaag binnen en op internet, hij is net pas terug van de poetser....
Ik ben er niet bang voor, maar dat weet je wel! Zolang hij er staat kun je nog komen kijken.....
Ja, dranghekken bij de ingang....CooperS-indiblue schreef:Mooi, want die wil ik er erg graag onder hebben! b.t.w. Hoe staat het met mijn auto, stormloop?Avonertim schreef:@Kaj: dat weet ik nog niet, ik hou het in de gaten voor je!![]()
![]()
Jouw (onze) MINI staat pas sinds vandaag binnen en op internet, hij is net pas terug van de poetser....
Ik ben er niet bang voor, maar dat weet je wel! Zolang hij er staat kun je nog komen kijken.....
INCREDIBLY MINI. THE NEW MINI.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Motoringfile heeft de nieuwe foto's die gisteren gepubliceerd zijn op de BMW Pressclub n.a.v. de introductie van de R56 in Parijs. Op zich niets nieuws alleen meer detail shots.
Ook drie galleries via MotoringFile van Pault Mullet van mini2.com die op de autoshow is geweest.
In de eerste serie is trouwens een muur volgehangen met de nieuwe koekoeksklok te zien.
Ook drie galleries via MotoringFile van Pault Mullet van mini2.com die op de autoshow is geweest.
In de eerste serie is trouwens een muur volgehangen met de nieuwe koekoeksklok te zien.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Onze sponsors