Greetz BigD
Kroon - Velgschade../koelprobleem.. :'(
- Kroon
- 4 op een rij!

Bericht
;) )
maar wat dat dus wil zeggen is dat dat uilaat eronder zit
:)):)):)):))
vrijdagavond kwam ik erachter dat Maldegem toch iets verder van Helmond afligt als ik dacht, dus om kwart over 6 !!!! mijn bedje uit en de mini aanslingeren voor een slordige 180 km.
foto's zijn gemaakt met fototoestel van een maat van me, en de kabel voor naar de computer heb ik nog ff niet, dus HELAAS nog geen pics voor het resultaat
en nog een K*Tprobleem tegen gekomen: ik moest de gaas in de bumper weer verwijderen om de uitlaat te plaatsen, RVSgaas kapot geknipt om hetm weg te krijgen omdat de kit te vast zat
maar goed, foto's volgen!!!
Groeten Kroon
ts ts ts, en niet eens op komen dagen daar in Maldegem (JBCOLA DAN HEjbcola schreef:Geen prutser daar en dicht bij mij thuis, ga wel eens piepen als em er staat
maar wat dat dus wil zeggen is dat dat uilaat eronder zit
vrijdagavond kwam ik erachter dat Maldegem toch iets verder van Helmond afligt als ik dacht, dus om kwart over 6 !!!! mijn bedje uit en de mini aanslingeren voor een slordige 180 km.
foto's zijn gemaakt met fototoestel van een maat van me, en de kabel voor naar de computer heb ik nog ff niet, dus HELAAS nog geen pics voor het resultaat
en nog een K*Tprobleem tegen gekomen: ik moest de gaas in de bumper weer verwijderen om de uitlaat te plaatsen, RVSgaas kapot geknipt om hetm weg te krijgen omdat de kit te vast zat
maar goed, foto's volgen!!!
Groeten Kroon
- jbcola
- Brugse zot
Bericht
En ben er op 500m na gepasseerd, was op weg naar Beek en was al rijkelijk te laat vertrokken.
En was het eerlijk gezegd eigenlijk ook vergeten
Kroon schreef:ts ts ts, en niet eens op komen dagen daar in Maldegem (JBCOLA DAN HEjbcola schreef:Geen prutser daar en dicht bij mij thuis, ga wel eens piepen als em er staat![]()
;) )
En ben er op 500m na gepasseerd, was op weg naar Beek en was al rijkelijk te laat vertrokken.
En was het eerlijk gezegd eigenlijk ook vergeten
- ginoceros
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Kroon
- 4 op een rij!

Bericht
Uitlaat
eerste foto's op de computer en ff hierneer gedropt
waar?

vanaf waar?

wat voor dempers achter?

hoe ziet er dat vanonderen uit?

en van achteren?

helaas is de gaas terplaatse van de uitlaten verdwenen (vanwege het pasmaken) maar deze komt weer terug. nu eerst even een pauze om mijn racewagen klaar te maken voor volgend seizoen.
groeten Kroon
waar?

vanaf waar?

wat voor dempers achter?

hoe ziet er dat vanonderen uit?

en van achteren?

helaas is de gaas terplaatse van de uitlaten verdwenen (vanwege het pasmaken) maar deze komt weer terug. nu eerst even een pauze om mijn racewagen klaar te maken voor volgend seizoen.
groeten Kroon
- ginoceros
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Killer-Bee
- Mod virus alert!

Bericht
Kroon,
Sound!!!! We willen sound!! Ik heb mijn skytune sound ook op youtube gezet.
Frank
b.t.w. Skytune levert knap werk!
Sound!!!! We willen sound!! Ik heb mijn skytune sound ook op youtube gezet.
Frank
b.t.w. Skytune levert knap werk!
Corner like a Mini - Sting like a Bee!
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Onze sponsors