Saphira; ingesneeuw p36
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

Bericht
damn... nou ja, dan hoor ik het morgen wel als 1 van de eerste

MINI COOPER S R53 pre-facelift

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Je hebt nu gevoeld hoe hij rijdt. Dan maakt zo'n grafiek het niet extra tof. Dat blijft toch altijd tegenvallen.
iDD
iDD
- DrAtomic
- Be Mini

Bericht
Helemaal mee eens iDD, ik tune hem niet voor de grafiek. Maar het bevestigd wel wat ik al gevoeld had met rijden en dat is nou precies niet de bedoeling. Ennieweg ik hoop dat Beek het kan vinden en op kan lossen.
Met de mods die ik er tegenaan geknald heb en naar de grafieken van anderen kijkend zou ik hem toch richting 240pk verwachten met een koppel tussen de 250 en 280Nm.
Met de mods die ik er tegenaan geknald heb en naar de grafieken van anderen kijkend zou ik hem toch richting 240pk verwachten met een koppel tussen de 250 en 280Nm.
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik pikte op dat hij rond de 225 pk zit.
Te weinig voor de tuning er zit meer in, maar niet verkeerd natuurlijk.
Wordt nog wel beter afgesteld
Te weinig voor de tuning er zit meer in, maar niet verkeerd natuurlijk.
Wordt nog wel beter afgesteld
MINI COOPER S R53 pre-facelift

- DrAtomic
- Be Mini

Bericht
Sjah, 225 is idd te weinig voor de tuning die hij heeft, maar goed als dat bij een koppel van 400 is vindt ik het meer dan best... -droomt lekker door-
Hopelijk weten ze nog 10-15 pk te vinden met de afstelling. Moet toch minstens jouw waardes halen AJ... Zou wel zuur zijn als hij er onder blijft met de works kop.
Hopelijk weten ze nog 10-15 pk te vinden met de afstelling. Moet toch minstens jouw waardes halen AJ... Zou wel zuur zijn als hij er onder blijft met de works kop.
- cooperke s
- Bijna verslaafd

Bericht
De works cilinderkop is niet veel speciaals,voor het geld dat je heb uitgegeven aan deze works kop had je misschien mits opleg een ECHTE vermogen cilinderkop kunnen kopen.Zonde van't geld...
Veel succes in het vinden van de extra paardjes!
Tom.
Veel succes in het vinden van de extra paardjes!
Tom.
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
De mijne haalde ook altijd veel te weinig. Op papier is het jammer. In de praktijk rijdt ie toch vreselijk lekker. En dat je dan de ene MINI niet bij kan houden. Die paar keer per jaar daar moet je je niet druk om maken.
Zolang je de rest bij stoplichtsprintjes maar achter je houdt.
iDD
Zolang je de rest bij stoplichtsprintjes maar achter je houdt.
iDD
- werner
- Volledig MINI minded!

Bericht
.
Ik ben benieuwd wat gisbert er nog uit kan toveren.
De 240 pk is denk ik niet haalbaar met de standaard cilinderkop ( works is het zelfde als standaard)DrAtomic schreef:Helemaal mee eens iDD, ik tune hem niet voor de grafiek. Maar het bevestigd wel wat ik al gevoeld had met rijden en dat is nou precies niet de bedoeling. Ennieweg ik hoop dat Beek het kan vinden en op kan lossen.
Ik ben benieuwd wat gisbert er nog uit kan toveren.
Onze sponsors