Berthil, de Zwarte (Nera)
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Super slim.
Houdt het ook auto's op afstand.

Houdt het ook auto's op afstand.

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gisteren behoorlijk lang bezig geweest om de tussendemper van de JCW uitlaat te vervangen door een pijp zonder uitlaat (met dank aan Menno voor de pijp). En dat was niet gemakkelijk, aan de kant van het spruitstuk brak één bout af en één bout moest er afgeslepen worden. Bovendien bleek de tussendemperpijp aan de achterdemper gelast te zijn. Die was dus in elkaar geschoven en aan elkaar gelast. Kennelijk is dat bij meer JCW uitlaten het geval.
Na veel flexen en metaalbuigen is het mij gelukt de pijp de vervangen en ik ben zeer tevreden met het resultaat. Het geluidsniveau ligt nu op dat van een Milltek dus niet te hard. Het geluid zelf is onveranderd gebleven en dat is mooi. Bovendien zijn plofjes bij gas loslaten overgegaan in soms regelrechte knallen
Vandaag alles uitgetest over Limburgse achteraf weggetjes maar helaas heeft de camera teveel bewogen en is er maar één minuutje film overgebleven.
Na veel flexen en metaalbuigen is het mij gelukt de pijp de vervangen en ik ben zeer tevreden met het resultaat. Het geluidsniveau ligt nu op dat van een Milltek dus niet te hard. Het geluid zelf is onveranderd gebleven en dat is mooi. Bovendien zijn plofjes bij gas loslaten overgegaan in soms regelrechte knallen

Vandaag alles uitgetest over Limburgse achteraf weggetjes maar helaas heeft de camera teveel bewogen en is er maar één minuutje film overgebleven.
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Is dat Nederland joh?! Nog nooit gezien! Lijkt me leuk om daar een keer te rijden.
Klinkt goed Berthil, lastige pijpen dat ken ik, maar uiteindelijk mag het resultaat er wezen!
iDD
Klinkt goed Berthil, lastige pijpen dat ken ik, maar uiteindelijk mag het resultaat er wezen!
iDD
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik had nog veel meer mooie beelden die niet op Nederland lijken maar helaas teveel bewogen, niet om aan te zien.
Ik wil nog altijd een keer rit plannen over de achteraf weggetjes van Limburg, probleem is alleen dat ik de mooie stukken waar ik geweest ben niet meer terug kan vinden
Ik wil nog altijd een keer rit plannen over de achteraf weggetjes van Limburg, probleem is alleen dat ik de mooie stukken waar ik geweest ben niet meer terug kan vinden

- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Tenminste,als ik van mij zelf uit ga
Ik dacht eerst dat het wel met de leeftijd te maken zou hebben,maar dat is het vast nietBerthil schreef: Ik wil nog altijd een keer rit plannen over de achteraf weggetjes van Limburg, probleem is alleen dat ik de mooie stukken waar ik geweest ben niet meer terug kan vinden

Tenminste,als ik van mij zelf uit ga

Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Stoer filmpje, en een geweldig geluidje 
ziet er inderdaad uit als een gaaf stukkie om eens te rijden... (jammer dat het niet hier om de hoek ligt...)

ziet er inderdaad uit als een gaaf stukkie om eens te rijden... (jammer dat het niet hier om de hoek ligt...)
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Maar wat Rein zegt: Als je had gezegd dat dit in het buitenland was had ik je zo geloofd.
Dan word het toch tijd om er een GPS tracker in te bouwen!Berthil schreef:Ik had nog veel meer mooie beelden die niet op Nederland lijken maar helaas teveel bewogen, niet om aan te zien.

Maar wat Rein zegt: Als je had gezegd dat dit in het buitenland was had ik je zo geloofd.

Onze sponsors