speedy pepperwhite r56 cooper s (Verkocht)
- FiSiCa
- Volledig MINI minded!
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
In de regel niet. Er is sowieso geen minimumvereiste voor inname rijbewijs (daarmee bedoel ik: dat er op grond van A of B het rijbewijs hoe dan ook wordt ingenomen) If so, dan moet er op voorhand de indicatie zijn dat na uitspraak het rijbewijs al dan niet tijdelijk wordt ingenomen. Ik weet niet het verleden van Daeil, maar ik vermoed dat er verder weinig op z'n kerfstok te vinden is... correct me when wrongAdrenalin Junkie schreef:Volgens mij klopt dat niet, als je echt veels te hard hebt gereden (bijv. verdubbeling van max. geldende snelheid) en je bent geflitst moet je toch voorkomen en wordt minimaal je rijbewijs ingenomen met kans op inname voertuig?Shag schreef:mooi zuur man, lekker laf en triest weer om zo burgertjes te pesten. Trajectcontrole: dikke prima. Momentopname: sneu.
Rijbewijs achteraf invorderen puur op basis van snelheid kan niet tenzij je bijv. meerdere malen weigert de beschikking te betalen.. gaat je dus knaken kosten, maar je rijbewijs is safe

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
He pik wat lees ik nou weeer......zit je niet mee he maar als jij dit bent geweest met 221 dan ben je denk ik wel de sjaak ik moest ook voorkomen heb me alleeeeen heeeeel veeeeeel geld gekost en ojah 2 jaar voorwaardelijk als het me weer zou gebeuren dan zou het meteen inleveren zijn...Shag schreef:"Een automobilist werd geflitst toen hij met 221 kilometer per uur langsreed."
Speedy?

Laatst gewijzigd door franklyn85 op 19 apr 2011, 13:44, 1 keer totaal gewijzigd.
burn rubber not your soul

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
aangezien je al eens de sjaak wasfranklyn85 schreef:He pik wat lees ik nou weeer......zit je niet mee he maar als jij dit bent geweest met 221 dan ben je denk ik wel de sjaak ik moest ook voorkomen heb me alleeeeen heeeeel veeeeeel geld gekostShag schreef:"Een automobilist werd geflitst toen hij met 221 kilometer per uur langsreed."
Speedy?

- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Als jij bekend te hebben gereden dan kan dat dus wel. Heb het al vaak genoeg gezien.Shag schreef:mooi zuur man, lekker laf en triest weer om zo burgertjes te pesten. Trajectcontrole: dikke prima. Momentopname: sneu.
Rijbewijs achteraf invorderen puur op basis van snelheid kan niet tenzij je bijv. meerdere malen weigert de beschikking te betalen.. gaat je dus knaken kosten, maar je rijbewijs is safe

- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Niet bekennen dus als je een dergelijke vraag krijgt, je hoeft uberhaupt niet op een dergelijke vraag te antwoorden aangezien je dan zelf zou meewerken aan een aan jou op te leggen sanctie
Maar het was toch niet Speedy die reed, ofwel?MaVaEe schreef:Als jij bekend te hebben gereden dan kan dat dus wel. Heb het al vaak genoeg gezien.Shag schreef:mooi zuur man, lekker laf en triest weer om zo burgertjes te pesten. Trajectcontrole: dikke prima. Momentopname: sneu.

Niet bekennen dus als je een dergelijke vraag krijgt, je hoeft uberhaupt niet op een dergelijke vraag te antwoorden aangezien je dan zelf zou meewerken aan een aan jou op te leggen sanctie
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Word je daarin tegen staande gehouden zoals bij wegmisbruikers en fuiken of laser dan word je meteen verteld wat je boete is onder de 30, boven de 30 ligt het aan de rechter en je verleden, en als het harder dan 50 is, dan word hij meteen ingevorderd.
En dan kan je lopen en krijg je binnen 10 dagen bericht of je hem terug krijgt met boete en voorwaardelijke straf of dat je moet voorkomen vanwege je verleden...... Komt de rechter die 10 dagen niet na word je rijbewijs per aangetekend opgestuurd(mits je er de 11de dag werk vaN MAAKT) en moet je je straf afwachten zoals mij toen de tijd.....
Dit is langdradig maar dit is een beetje wat mij is overkomen.
wat ik weet als je geflitst word op een vaste paal 1 x met bijv 55 te hard is 51 te hard dan krijg je een brief waar je op aan KAN geven dat jij het was, zo ja word het geregistreerd dan krijg je een hoge boete en in de brief staat dat als je vaker gepakt word dat er een oproep kan komen. (met een te hoge snelheid)speedy schreef:je zou het toch daar wel horen !!
die agenten hebben toch wel contact met elkaar
ook voor buitenlandse chaufeurs enzo ????
Word je daarin tegen staande gehouden zoals bij wegmisbruikers en fuiken of laser dan word je meteen verteld wat je boete is onder de 30, boven de 30 ligt het aan de rechter en je verleden, en als het harder dan 50 is, dan word hij meteen ingevorderd.
En dan kan je lopen en krijg je binnen 10 dagen bericht of je hem terug krijgt met boete en voorwaardelijke straf of dat je moet voorkomen vanwege je verleden...... Komt de rechter die 10 dagen niet na word je rijbewijs per aangetekend opgestuurd(mits je er de 11de dag werk vaN MAAKT) en moet je je straf afwachten zoals mij toen de tijd.....
Dit is langdradig maar dit is een beetje wat mij is overkomen.

- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Klopt. De truc is dus om het nooit te bekennen mochten ze er ooit om vragen. En als ze vragen wie er dan wel gereden heeft gewoon zeggen dat je niet op de vraag ingaat. Die info hoef je namelijk niet te geven en dan kunnen ze je niks maken en krijgt de kentekenhouder het transactievoorstel.Shag schreef:
Maar het was toch niet Speedy die reed, ofwel?![]()

- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
idd.. om op de vraag van Daeil in te gaan, ze kunnen dat alleen ter plekke aangeven als je inderdaad gelaserd bent. Dan zien ze direct de gemeten snelheid. In geval van een flitser kunnen zij dit pas naderhand terug zien en zul je inderdaad per schrijven worden ingelicht.
- nepnerd
- Volledig MINI minded!
Bericht
rij je boven de 40 km te hard dan krijg je geen transactievoorstel maar meteen een schikkingsvoorstel met formulier om aan te geven of je de bestuurder was. je kan dan ook niet een bezwaarschrift indienen en de enige mogelijkheid is om het voor te laten komen of de boete te betalen.
dit heb ik ook een paar maanden geleden gehad, maar formulier nooit terug gestuurd en er niets meer van gehoord.
lijkt me als je harder dan 50 km rijdt, zij je rijbewijs wel achteraf kunnen invorderen.
dit heb ik ook een paar maanden geleden gehad, maar formulier nooit terug gestuurd en er niets meer van gehoord.
lijkt me als je harder dan 50 km rijdt, zij je rijbewijs wel achteraf kunnen invorderen.
Onze sponsors