Zondag 19 sept: Tukkertocht, laatste info P32
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Dank voor de reactie. Ik ga het aanpassen Shag. Zou zonde zijnals we zonder eten of drinken komen te zitten.Shag schreef:Even een opmerking, zie dat er bij mij staat "1 personen" wat dus 2 moet zijn!

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Alleen aan voorpret al is dit nu al een geslaagde meet
Jij bedankt voor de genomen moeite!H en S schreef:Dank voor de reactie. Ik ga het aanpassen Shag. Zou zonde zijnals we zonder eten of drinken komen te zitten.Shag schreef:Even een opmerking, zie dat er bij mij staat "1 personen" wat dus 2 moet zijn!

- Getzz
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik wil je ook wel ophalen hoor kerel. Is maar 12km rijden voor mijRobbeDoes schreef:heeft er nog iemand een bijrijdersstoel voor mij vrij?![]()
me pa/ma wil me wel naar het startpunt brengen en ook wel weer ophalen!
die boot van me ouders is nog steeds niet verkocht dus nog steeds geen Mini...![]()

- RobbeDoes
- Volledig MINI minded!
Bericht
PM!Getzz schreef:Ik wil je ook wel ophalen hoor kerel. Is maar 12km rijden voor mijRobbeDoes schreef:heeft er nog iemand een bijrijdersstoel voor mij vrij?![]()
me pa/ma wil me wel naar het startpunt brengen en ook wel weer ophalen!
die boot van me ouders is nog steeds niet verkocht dus nog steeds geen Mini...![]()

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht
Van de OVB's zullen er nog wel een paar afvallen en als aan het einde blijkt dat we er maar met een paar mensen overheen gaan dan is dat ook geen enkel probleem. We proberen op deze manier te voorkomen dat we 100 auto's en 200 man krijgen en dat we dan een groot aantal mensen teleur moeten stellen.
Een ieder die zich wil aanmelden, meldt zich gewoon aan en , zoals gezegd, als we niet teveel over onze max gaan dan gaat dat vast goed komen.
In de loop van de volgende week gaan we de OVB's aanschrijven via een PB, ook dan wordt het weer een stuk duidelijker.

Omdat we gesponsord worden en alle kosten door de sponsor gedragen worden hebben we een limiet van circa 130 personen. Het aantal auto's maakt in principe niets uit. We zitten nu zonder de OVB's al op 134 personen en daar komen dan eventueel ook nog eens 20 personen OVB bij. (Totaal 75 mini's)biermagnaat schreef:Waarom komen de nieuwe aanmeldingen nu op de reserve lijst dan?
Van de OVB's zullen er nog wel een paar afvallen en als aan het einde blijkt dat we er maar met een paar mensen overheen gaan dan is dat ook geen enkel probleem. We proberen op deze manier te voorkomen dat we 100 auto's en 200 man krijgen en dat we dan een groot aantal mensen teleur moeten stellen.
Een ieder die zich wil aanmelden, meldt zich gewoon aan en , zoals gezegd, als we niet teveel over onze max gaan dan gaat dat vast goed komen.
In de loop van de volgende week gaan we de OVB's aanschrijven via een PB, ook dan wordt het weer een stuk duidelijker.

- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

Vanuit de organisatie nog een paar mededelingen:
Ten eerste kan ik melden dat er een aantal ovb's heeft laten weten het niet te redden daarom zijn er weer een paar plaatsen open en zou ik zeggen:
Meld je aan!
Als tweede kan ik melden dat ik vandaag even een klein stukje van de route gereden heb en dat ik er op die manier achter kwam dat het de gemeente Enschede heeft behaagdd, een stuk wegdek ernstig op te breken. Ik heb de route door Enschede daarom een klein beetje moeten aanpassen. Maar goed dat ik nog niet alle routes gedprint heb. Ik acht daar ook nog even mee, je weet het maar nooit.
Ten eerste kan ik melden dat er een aantal ovb's heeft laten weten het niet te redden daarom zijn er weer een paar plaatsen open en zou ik zeggen:
Meld je aan!
Als tweede kan ik melden dat ik vandaag even een klein stukje van de route gereden heb en dat ik er op die manier achter kwam dat het de gemeente Enschede heeft behaagdd, een stuk wegdek ernstig op te breken. Ik heb de route door Enschede daarom een klein beetje moeten aanpassen. Maar goed dat ik nog niet alle routes gedprint heb. Ik acht daar ook nog even mee, je weet het maar nooit.

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
OK dus we starten nu in Maastricht?H en S schreef:.... dat het de gemeente Enschede heeft behaagdd, een stuk wegdek ernstig op te breken. Ik heb de route door Enschede daarom een klein beetje moeten aanpassen.....

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Marcel Always Open schreef:OK dus we starten nu in Maastricht?H en S schreef:.... dat het de gemeente Enschede heeft behaagdd, een stuk wegdek ernstig op te breken. Ik heb de route door Enschede daarom een klein beetje moeten aanpassen.....![]()
![]()

- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wat jij wil, er wordt zelfs vanuit het hele land gestart. Ik zag al iets van 8:00 uur uit Amsterdam. OOk starten ze vanuit België en Duitsland. Onze routebeschrijving begint echter pas in Enschede.

Marcel,Marcel Always Open schreef:OK dus we starten nu in Maastricht?H en S schreef:.... dat het de gemeente Enschede heeft behaagdd, een stuk wegdek ernstig op te breken. Ik heb de route door Enschede daarom een klein beetje moeten aanpassen.....![]()
![]()
Wat jij wil, er wordt zelfs vanuit het hele land gestart. Ik zag al iets van 8:00 uur uit Amsterdam. OOk starten ze vanuit België en Duitsland. Onze routebeschrijving begint echter pas in Enschede.

Onze sponsors