Ik gooi er ook nog maar een tegenaan:MaVaEe schreef:En Samson en Gert!florisvandam schreef:jullie zijn inderdaad top, zonder jullie hadden we ook geen Suske en Wiske gehad![]()
gr.
floris
Kabouter Plop niet te vergeten

Stan schreef:Bedankt hé maatjejbcola schreef:X2tirex schreef: Het Mini gebeuren in Belgie is echt niets voor mij.. geef mij die vriendelijke Nederlanders maar..
Groetjes Mario, ik zal nog eens iets in elkaar steken ( grapje hoor !!!!
)
Ik weet het t'zal nie meer gebeuren ( da's beloofd ) ben echt kontent dat jullie zich goed hebben geamuseerd.tirex schreef:Stan schreef:Bedankt hé maatjejbcola schreef:
X2, ik zal nog eens iets in elkaar steken ( grapje hoor !!!!
)
uitzonderlijk jij dan hè Geert
maar jij ontbrak weeral op deze toer!!!!
oei, ik heb vast te veel gedronken, weet niet meer waarover dit gaatkarretje schreef:Ja, dat zit wel goed met de Belgskes.![]()
He???...Katjan. Wie niet... moet slim zijn.![]()
1-0 voor jou!!![]()
Volgende keer neem ik revanche![]()
gr.
Tuurlijk !Francisca schreef:karretje schreef:Ja, dat zit wel goed met de Belgskes.![]()
He???...Katjan. Wie niet... moet slim zijn.![]()
1-0 voor jou!!![]()
Volgende keer neem ik revanche![]()
gr.
![]()
Me too.
Doen we nog een keer !
Vind de sfeer over de grens ook "losser", ik weet eigelijk niet hoe ik het precies moet uitleggen.tirex schreef:
Het Mini gebeuren in Belgie is echt niets voor mij.. geef mij die vriendelijke Nederlanders maar..
Groetjes Mario
Vertaling :Der Abt schreef:Das na neke plezaant om ie azeu een skeun dinges te leize zenne.
Kvinne kik da geweunweg sjieke dinges van ale da ge da skreift euver oens Belge.
Onze sponsors