Duitse R56 accessoires folder, iemand??
- Gebo
- Mod virus alert!
Bericht
Lip is inderdaad erg groot!
Na verlaging blijft er nog ca. 40-50mm over tot het wegdek...
En gezien het feit dat de lip best nog een eindje vooruit steekt, zal dit snel problemen op leveren ben ik bang.
Wellicht is er wel een paar cm af te halen? Maar om daar nu de zaag in te gaan zetten...
Dan is het wellicht inderdaad beter om de lip helemaal maar te verwijderen..
Na verlaging blijft er nog ca. 40-50mm over tot het wegdek...

En gezien het feit dat de lip best nog een eindje vooruit steekt, zal dit snel problemen op leveren ben ik bang.
Wellicht is er wel een paar cm af te halen? Maar om daar nu de zaag in te gaan zetten...

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht

Helemaal weg halen zal ik niet doen. Bied toch wel een extra beschermingWellicht is er wel een paar cm af te halen? Maar om daar nu de zaag in te gaan zetten...

Hoe bedoel je? Lipje komt onderuit de aerobumper?CooperS-lightningblue schreef:Maar hij komt er wel onderuit!Maaij schreef:Bij een JCW aerokit valt het helemaal niet op
Ik ben er onderhand wel aan gewend. Lipje gaat er niet kapot van.
Lijkt (geluid wat je hoort) veel erger dan dat het is
- èrcé
- Be Mini
Bericht
het is idd heel flexibel spul, maar zo slap dat het na 1 keer al voor drie kwart is verdwenen??
overigens is 'ie volgens mij wel heel makkelijk te demonteren, maar het blijft een welkome waarschuwing dat je te dicht bij de grond zit, voordat je je echte spul beschadigd.

overigens is 'ie volgens mij wel heel makkelijk te demonteren, maar het blijft een welkome waarschuwing dat je te dicht bij de grond zit, voordat je je echte spul beschadigd.
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- MINIJCW
- Volledig MINI minded!
Bericht

R56 Still fun but easier to live with
Hij is zelfs heel makkelijk te demonteren. Is compleet van plastic, zelfs de doppen waar ie mee vastzit. Je trekt het zo los. Zonder vind ik persoonlijk mooier, maar er moet een nieuwe op, anders zie je dat in je voorste wielkasten. Dan houd dat stof materiaal wat in de wielkasten zit er in 1 keer mee op, en daar moet ie dan netjes overheen

R56 Still fun but easier to live with
Onze sponsors