Effe vraagje. Waar in Spanje rij je heen? Wij gaan ook elk jaar naar de ouders van mijn huisgenoot. Ben ook 2000km aan het rijden (Alicante) dus neem aan dat je er niet ver vanaf zit320d touring schreef:Is op de foto van de hele auto t.o.v. de foto van de velg al gedaan, M-tech veren, da's maar 2cm i.p.v. aftermarket veren van 4cm. Comfort is als je 35000 km per jaar rijdt ook belangrijk, als ik naar m'n ouders in spanje ga rij ik in 17/18 uur bijna 2200 kilometer, dan wil je echt geen stuiterbak. Die kopen we er wel bijSid schreef:gave velg, maar schreeuwt om verlaging!![]()
En dan ga ik mezelf tegenspreken, want ik wil deze zomer de mini (als hij er dan eindelijk is
![]()
) naar spanje rijden.
Dik!!
- MINIJCW
- Volledig MINI minded!

Bericht

R56 Still fun but easier to live with

- turbootje
- Volledig MINI minded!

Bericht
Hai Coen,
Marcel is nog aan het werk (wat niet wil zeggen, dat hij niet op het forum zit
).
Mijn schoonouders wonen ongeveer 30 minuten zuid-west van Alicante, dus heel ver kan het niet wezen!!! Het gehucht waar ze wonen heet Macisvenda...maar daar heeft nog nooit een hond van gehoord! Heb je al een reisje gepland?
Wij gaan in augustus weer die kant op....Xander en ik gaan met het vliegtuig.....
da´s voor Marcel net zo lekker als voor ons!! 
Marcel is nog aan het werk (wat niet wil zeggen, dat hij niet op het forum zit
Mijn schoonouders wonen ongeveer 30 minuten zuid-west van Alicante, dus heel ver kan het niet wezen!!! Het gehucht waar ze wonen heet Macisvenda...maar daar heeft nog nooit een hond van gehoord! Heb je al een reisje gepland?
Wij gaan in augustus weer die kant op....Xander en ik gaan met het vliegtuig.....
- MINIJCW
- Volledig MINI minded!

Bericht

@Turbootje: Wij gaan ook met het vliegtuig. Vorig jaar heb ik besloten niet meer heel dat stuk te rijden (alleen), want mijn huisgenoot durft niet te rijden
En aangezien we daar ook een mini tot onze beschikking hebben. Wij kunnen gaan wanneer we willen. Normaal is dat eind juni, maar dat gaat dit jaar wegens mini united niet door. Dan na de bouwvak vakantie maar 

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Maaij
Die staan echt heel gaaf onder die S.
Mooi die antreciete binnenkant
Die staan echt heel gaaf onder die S.
Mooi die antreciete binnenkant
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Onze sponsors