Welkom hier!
Geert-Jan
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Arjan
- Volledig MINI minded!

Bericht
@ Geert-Jan: veel plezier morgen! en de dagen erna natuurlijk ook.
En als je wat kilometers wil maken en de MINI wil komen showen ---> grijp je kans ---> 23 september; Feestje 1 jaar NewMINIclub.nl forum in Eindhoven. Gezellig met die andere enthousiastelingen onbeperkt eten en drinken. Zie voor meer info het topic EVENTS
Veel plezier!!
En als je wat kilometers wil maken en de MINI wil komen showen ---> grijp je kans ---> 23 september; Feestje 1 jaar NewMINIclub.nl forum in Eindhoven. Gezellig met die andere enthousiastelingen onbeperkt eten en drinken. Zie voor meer info het topic EVENTS
Veel plezier!!
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- Geert-Jan
- Mod virus alert!

Bericht
Gisteren heb ik de MINI opgehaald en meteen maar even wat demoritjes gedaan met wat mensen 
Wat rijd dat ding super zeg. Je hebt helemaal niet door hoe hard je rijdt tot je op de teller kijkt.
Ik vind wel dat de DSC erg snel wat van zich laat horen want het lampje ging wel erg vaak en vroeg branden. Is dit normaal?
Wat rijd dat ding super zeg. Je hebt helemaal niet door hoe hard je rijdt tot je op de teller kijkt.
Ik vind wel dat de DSC erg snel wat van zich laat horen want het lampje ging wel erg vaak en vroeg branden. Is dit normaal?
- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!

Bericht
Flink zitten stampen??? Zet de DSC dan maar uit!!!
Geert-Jan schreef:Ik vind wel dat de DSC erg snel wat van zich laat horen want het lampje ging wel erg vaak en vroeg branden. Is dit normaal?
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Heb ik ook niet in mijn MINI
Gewoon DSC uitzettenGeert-Jan schreef:Gisteren heb ik de MINI opgehaald en meteen maar even wat demoritjes gedaan met wat mensen
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Vandaag nieuwe velgen ophalen voor de auto van mijn broer. Zouden vandaag binnen zijn. Helaas ook pas volgende week
Das balen.Geert-Jan schreef:Vandaag zou mijn dashboardkastje binnen zijn bij de dealer maar helaas.
Wordt volgende week pas.
Nou kan ik nog steeds niet volop gaan hoeken met de MINI
Vandaag nieuwe velgen ophalen voor de auto van mijn broer. Zouden vandaag binnen zijn. Helaas ook pas volgende week
Onze sponsors