Coen
Pepper White MCS: Wielkastranden ZWART spuiten of zo laten?
- maus105
- Bonkey
- maus105
- Bonkey
Bericht
al moet ik wel zeggen dat pw wel een kleur is waar je ze makkelijk zo kan laten wat dat geeft ook wel een mooi contrast.
kijk je moet altijd doen wat je zelf mooi vind maar ik vind glanzend zwart niet mooi op een pw
dat is waar maar ik vind meegespoten wielkastranden in dezelfde kleur gewoon heel vet.mikkie23 schreef:Dat is waar. Maar waarom zou het minder mooi zijn dan zwarte randen in plastic...maus105 schreef:grijs is geen pw he
Ik denk wel dat je ook een zwart dak moet hebben dan komt het goed tot zn recht!
al moet ik wel zeggen dat pw wel een kleur is waar je ze makkelijk zo kan laten wat dat geeft ook wel een mooi contrast.
kijk je moet altijd doen wat je zelf mooi vind maar ik vind glanzend zwart niet mooi op een pw
- maus105
- Bonkey
- mikkie23
- Be Mini

Bericht
Re: Pepper White MCS: Wielkastranden ZWART spuiten of zo lat
En, heb je ze al gespoten? ben benieuwd of je het nog gaat doen!denizg schreef:Ik zit te overwegen om wellicht mijn wielkastranden zwart te laten spuiten. Ze zijn nu welliswaar al zwart, maar dan krijgen ze natuurlijk een 'gloss effect' gespoten.
Your thoughts please! VOTE!
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
lekker spuiten. Je zal zien dat als je het hebt veel mensen opeens zeggen; Ziet er toch wel goed uit!
iDD
iDD
Onze sponsors