iDD
Kroon - Velgschade../koelprobleem.. :'(
- Kroon
- 4 op een rij!

Bericht
Spacers
Omdat ik een rekenfout met mijn ETmaat gemaakt had, heb ik toch nog het werk moeten doen om Spacers te maken voor mijn mini, ik had ET 35,5 besteld, maar dit had ET 10 moeten zijn, 25 mm nog nodig
4x Aluminium rond 140, 50mm dik geregeld (en tekening gemaakt):

vlakken aan een kant en kamer draaien, afdraaien aan de andere kant om "opstaande rand" te creeren"

Klaar voor de gaten te gaan maken:

Op de freesbank voor de gaten:

een van de busjes voor in de spacers (totaal 32x
):

en BIJNA KLAAR: terug van het anodiseren: GROEN!!!!!

(De foto van de spacer die helemaal klaar is komt nog, hier moeten de bussen dus nog in)
Groeten Kroon
PS: weer een paar uurtjes niet op straat hoeven hangen
)
4x Aluminium rond 140, 50mm dik geregeld (en tekening gemaakt):

vlakken aan een kant en kamer draaien, afdraaien aan de andere kant om "opstaande rand" te creeren"

Klaar voor de gaten te gaan maken:

Op de freesbank voor de gaten:

een van de busjes voor in de spacers (totaal 32x

en BIJNA KLAAR: terug van het anodiseren: GROEN!!!!!

(De foto van de spacer die helemaal klaar is komt nog, hier moeten de bussen dus nog in)
Groeten Kroon
PS: weer een paar uurtjes niet op straat hoeven hangen
- iDarkDesign
- Transformer
- Kroon
- 4 op een rij!

Bericht
Tnx Guys,
@coen: die freesbank is ook wel hendig, gaten op de draaibank wordt wat moeilijk
het staat inderdaad goed nu, wielen mooi gelijk met de buitenranden, VEEL meer grip (nieuwe banden, en ook nog breder) en VEEEEEEEL betere wegligging. (wat wil je ook met totaal 9cam breder
)
groeten Kroon
@coen: die freesbank is ook wel hendig, gaten op de draaibank wordt wat moeilijk
het staat inderdaad goed nu, wielen mooi gelijk met de buitenranden, VEEL meer grip (nieuwe banden, en ook nog breder) en VEEEEEEEL betere wegligging. (wat wil je ook met totaal 9cam breder
groeten Kroon
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Knap werk.
Zijn kant-en-klare spacers ook van aluminium?
Zijn kant-en-klare spacers ook van aluminium?
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Kroon
- 4 op een rij!

Bericht
(al wordt je denk ik wel hendiger na een paar sets 
maar goed, wat ik bedoel is dat kopen misschien qua tijd/geld "beter" zou zijn geweest, maar nu heb ik de voldoening van de zelf gekozen kleur en het ECHT zelf gemaakt hebben:)
Groeten Kroon
HELAAS moet ik zeggen dat als ik al mijn uren zou moeten tellen (is allemaal conventioneel ipv CNC gemaakt) ik denk ik op vrij dure spacertjes uitkomTiswa schreef:Ook vanuit hier: complimenten! Ik denk dat je binnen deze club een aardig handeltje op kunt zetten
maar goed, wat ik bedoel is dat kopen misschien qua tijd/geld "beter" zou zijn geweest, maar nu heb ik de voldoening van de zelf gekozen kleur en het ECHT zelf gemaakt hebben:)
Groeten Kroon
Onze sponsors