jbcola, overzicht(je) op p266 thx to SVEN!!
- jbcola
- Brugse zot
Bericht
Ben nog niet zo thuis in die R56/55 toestanden
Het plaatje is het probleem niet. Dat plaatje zit iets onder de airbag, ik weet alleen niet of je die kap zomaar mag/kan los trekken...coendek schreef: zit er niet aan de achterkant een klein gaatje waar je een schroevendraaier in kan steken!? zodat het plaatje los komt...?
bij het R50 model wel...
Coen
Ben nog niet zo thuis in die R56/55 toestanden
- jbcola
- Brugse zot
Bericht
Ik moet wel zeggen dat ik vind dat de auto ongelofelijk zoekt tijdens het optrekken... Vind ik wel jammer, morgen es passeren bij de bandencentrale en wat meer toespoor geven en eventueel proberen het caster wat negatiever te zetten.
Eentje van deze middag

Ben precies al iets kwijt
Ik kan er eigenlijk niet over oordelen, sowieso is die bovenste meer show denk ik.William Blake schreef:ben je tevreden van de JCW strutbrace?
Ik moet wel zeggen dat ik vind dat de auto ongelofelijk zoekt tijdens het optrekken... Vind ik wel jammer, morgen es passeren bij de bandencentrale en wat meer toespoor geven en eventueel proberen het caster wat negatiever te zetten.
Eentje van deze middag

Ben precies al iets kwijt
- William Blake
- Bijna verslaafd

Bericht
ik heb 17 inch velgen en het torque-steer valt mee, het leek erger in het begin idd
de strut is idd optisch, maar ik bedoel qua afwerking enzo.. of je daar tevreden van bent?
de strut is idd optisch, maar ik bedoel qua afwerking enzo.. of je daar tevreden van bent?
Onze sponsors