Trollstigen in 2014.....Extra info
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: Trollstigen in 2014
Gezien de kostbare verhuizing ga ik het niet redden 2x naar Noorwegen te gaan in zo'n korte periode en dan ga ik, helemaal gezien de afgelopen periode liever met de familie een langere periode. Dus ik haak af voor deze trip heel jammer want ik weet hoe verschrikkelijk mooi het is. Maar gelukkig ga ik er wel naar toe maar dan later en langer
Mochten jullie nog tips en vragen hebben zal ik dat zeker blijven geven

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht 

Schultenbräu ftw..boris_brznjef schreef:Craftbeer doet ongeveer 98 NOK per pint. Mij viel op in andere Scandinavische landen dat de prijzen voor lokaal craftbeer relatief laag zijn ivm de grote volume bieren. Enige echte tip was meer geniet van mooie lokale producten en ander bier dan dat ieder een tray schultenbräuw in de mini zet. Als er tips nodig zijn dan hoor ik dat wel via PM.
Ps: nog steeds geen GO! van het thuis front

- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haha, Robbie weet niet waar ie het zoeken moet..
Het is natuurlijk niet zo dat we nog een openstaande rekening moeten betalen bij die adresjes van je Rob?
Jammer dat je niet meegaat Casper. Wellicht gaat Marcel hier een jaarlijks ding van maken, toch Marcel?
Het is natuurlijk niet zo dat we nog een openstaande rekening moeten betalen bij die adresjes van je Rob?
Jammer dat je niet meegaat Casper. Wellicht gaat Marcel hier een jaarlijks ding van maken, toch Marcel?

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Ook leuk: http://www.autoblog.nl/nieuws/video-maf ... n-af-63469" onclick="window.open(this.href);return false;
- UKRyan
- Be Mini
- Contacteer:
- UKRyan
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Zijn 2 dezelfde filmpjes Marcel! En ze lopen allebei maar tot 3 minuut 11. 

- UKRyan
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Das een flink steentje!
Prachtige natuur hebben ze er wel, that's for sure!

Prachtige natuur hebben ze er wel, that's for sure!
- maximiliaan
- Mod virus alert!
Bericht
Geweldig inderdaad!!! Krijg d'r helemaal zin in op die manier....bijrijder is als het goed is geregeld 

From MINI Roadster to MINI F56 Cooper to a F56 S with JCW kit
Onze sponsors