Nice Rianne... Jij gaat wat meemaken qua koppel. 400NM!!! Ik weet nog wel dat ik met Marcel uit Breda weg ging... Moest echt stampen om voor te blijven.
Ik heb besloten dat m'n beltline Chrome blijft. Icm de chrome rolbeugels is het wel netjes.
Rianne's EG Cooper SD cabrio - New rims P42
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: Rianne's EG Cooper SD cabrio - Foto's en filmpje Cars&Co
Mijn deurgrepen, beugels en scuttles blijven chroom.
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
Justa Cooper

Vorige projecten:
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Rianne's EG Cooper SD cabrio - Foto's en filmpje Cars&Co
Ben benieuwd over 2 weekjes Rianne!
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: Rianne's EG Cooper SD cabrio - 15 juli @BR-Performance
Nog maar 1,5e week wachten.... Ben echt benieuwd
Vandaag klusdagje gehad bij Koos.
Samen met Marcel de achter remblokken vervangen. Zitten nu ATE ceramic blokken op. Dit zou een stuk minder remstof moeten opleveren. Ben benieuwd.
Ook eindelijk de stabi links gemonteerd aan de voorkant (bij het verlagen had ik nog niet de goede, dus voor the time being de stabistang vast gezet met tie wraps
)
Reminder voor Koos (en ons allemaal) voor de volgende keer: op de 2e generatie moeten de lange stabi links
Achterkant nog een klein stukje naar beneden geschroefd, maar die mag eigenlijk nog wel een stukje... (Sorry Koos
)
Ook nog een easy mod uitgevoerd die ik al een half jaar had liggen: blackline achter mistlampen/remlichten.
Klein verschil, maar net een tikkeltje mooier.
Voor:

Na:

Links nieuw, rechts oud:

En nog meer:

Koos, Marcel en Rob, thnx voor jullie hulp en gezelligheid

Vandaag klusdagje gehad bij Koos.
Samen met Marcel de achter remblokken vervangen. Zitten nu ATE ceramic blokken op. Dit zou een stuk minder remstof moeten opleveren. Ben benieuwd.
Ook eindelijk de stabi links gemonteerd aan de voorkant (bij het verlagen had ik nog niet de goede, dus voor the time being de stabistang vast gezet met tie wraps

Reminder voor Koos (en ons allemaal) voor de volgende keer: op de 2e generatie moeten de lange stabi links

Achterkant nog een klein stukje naar beneden geschroefd, maar die mag eigenlijk nog wel een stukje... (Sorry Koos

Ook nog een easy mod uitgevoerd die ik al een half jaar had liggen: blackline achter mistlampen/remlichten.
Klein verschil, maar net een tikkeltje mooier.
Voor:

Na:

Links nieuw, rechts oud:

En nog meer:

Koos, Marcel en Rob, thnx voor jullie hulp en gezelligheid
Justa Cooper

Vorige projecten:
Justa Cooper

Vorige projecten:
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dik karretje en hij wordt alleen maar dikker. Die laaste foto is cool zeg, app die even naar me.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- speedy
- NMC Legend
Bericht
blackline lampen staan erg mooi
ook nog een keer de achterlichten scoren?

ook nog een keer de achterlichten scoren?
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Als ik er een keer tegenaan loop voor een goede prijs.... Vind ze idd wel mooi!
Justa Cooper

Vorige projecten:
Justa Cooper

Vorige projecten:
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
En nog een beetje lager... en nog een beetje lager... en nog een beetje lager...
Lampjes staan ook goed!

- Lj328
- Leerling Mini lid
Bericht MINI Cooper Chili 2005
BMW 323i Estoril blauw 1998
Gave velgen
Wat betreft de hoogte vind ik het zo goed.

Wat betreft de hoogte vind ik het zo goed.
BMW 323i Estoril blauw 1998
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haha bruut hoor!! En hij glimt ook nog behoorlijk ondanks het geklus in de chop-shop van Koos, doe je goed!! 

- 2Kaatjes
- Be Mini
Bericht
Erg benieuwd naar je ervaring met de extra paardjes en nm's. Vind de SD nu al lekker rap....
Lucky 7 

- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Staat mooi Rianne blacklines onderin 

- UKRyan
- Be Mini
- Contacteer:
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hij moet lager
MINI Dubman '07 PureSilver

Onze sponsors