Als ik wist wie het was, doormiddel van beelden zou ik diegene er gewoon mee confronteren. Dan lost diegene het maar opCannuccia schreef:Nee, mag ook niet op de openbare weg. Die beelden mogen ze niet gebruiken als bewijs. Dus heb je nix aan.

Als ik wist wie het was, doormiddel van beelden zou ik diegene er gewoon mee confronteren. Dan lost diegene het maar opCannuccia schreef:Nee, mag ook niet op de openbare weg. Die beelden mogen ze niet gebruiken als bewijs. Dus heb je nix aan.
Aan de ene kant vind ik het jammer dat ik niet weet, of gezien heb wie het gedaan heeft. Aan de andere kant ben ik er blij om want ik denk niet dat ik rustig zou kunnen blijven en het snel een eeeehuu hoe zal ik noemen opvoedkundig gesprekje zou gaan worden met hier en daar een corrigerende tikJer84 schreef:Als ik wist wie het was, doormiddel van beelden zou ik diegene er gewoon mee confronteren. Dan lost diegene het maar opCannuccia schreef:Nee, mag ook niet op de openbare weg. Die beelden mogen ze niet gebruiken als bewijs. Dus heb je nix aan.
Onze sponsors