Heeft iemand daar een foto van, ik kan me er weer weinig van voorstellen(dat ligt aan mij hoorJurgen schreef:De beltline is dat zilver randje onder je ramen
Dat wordt dan overplakt met zwarte tape
Jimmy's Mini Cooper S JCW M7 CAI Pics pag 34
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
iDD
Ik heb het ook. Veel beter dan die chrome rand!jimmysx schreef:Heeft iemand daar een foto van, ik kan me er weer weinig van voorstellen(dat ligt aan mij hoorJurgen schreef:De beltline is dat zilver randje onder je ramen
Dat wordt dan overplakt met zwarte tape)
iDD
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

- iDarkDesign
- Transformer
- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
goed dat ik it weer lees.. moet ik nog steeds don helemaal vergeten..iDarkDesign schreef:Ik heb het ook. Veel beter dan die chrome rand!jimmysx schreef:Heeft iemand daar een foto van, ik kan me er weer weinig van voorstellen(dat ligt aan mij hoorJurgen schreef:De beltline is dat zilver randje onder je ramen
Dat wordt dan overplakt met zwarte tape)
iDD
- jimmysx
- Bijna verslaafd

Bericht
Dan maken we er een duo-date vanMac Mini schreef:goed dat ik it weer lees.. moet ik nog steeds don helemaal vergeten..iDarkDesign schreef:Ik heb het ook. Veel beter dan die chrome rand!jimmysx schreef:
Heeft iemand daar een foto van, ik kan me er weer weinig van voorstellen(dat ligt aan mij hoor)
iDD
- jimmysx
- Bijna verslaafd

Bericht
Jimmy's Mini is Spaced out!!!
Voorde behandeling zag het er zo uit:

Toen kwam het recept van dokter Olaf Ducks! Voor 15mm en achter 20mm.
En toen zag het er ineens zo uit:

En als klap op de vuurpijl, een door Klaas van Beek gratis gemonteerde nieuwe Antenne!!!!

En volgende week gaat het blauwe monster naar Beek voor een grotere GP intercooler, krukaspulley en een shortshifter en waarschijnlijk nog wat ander klein spul wat ik ter plekke nog wel zal bedenken waarschijnlijk

Voorde behandeling zag het er zo uit:

Toen kwam het recept van dokter Olaf Ducks! Voor 15mm en achter 20mm.
En toen zag het er ineens zo uit:

En als klap op de vuurpijl, een door Klaas van Beek gratis gemonteerde nieuwe Antenne!!!!

En volgende week gaat het blauwe monster naar Beek voor een grotere GP intercooler, krukaspulley en een shortshifter en waarschijnlijk nog wat ander klein spul wat ik ter plekke nog wel zal bedenken waarschijnlijk
Onze sponsors