MINIJCW schreef:De prijzen van de JCW stoelen zijn wel bekend€1325 per stoel
De R56, wie heeft wat??
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ja zou wel een set willen. Recaro's, gewoon altijd goed! En uiteraard even goed zoeken waar ik ze goedkoop kan krijgen.Sid schreef:ook voor dat geld???!!!!CooperS-indiblue schreef:Ik vind ze vet! Als ze ze kunnen maken met zwart en pacific blue leer wil ik ook een setje!
alsjeblieft, er zijn ook andere mooie stoeltjes te koop voor een hele hoop minder

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
ik zet graag mijn naam erbij voor je!!
Kleur Astro Black
Wit dak en spiegels en White bonnet stripes
Velgen Crow Spoke grijs
Peper pakket
Colour line dark grey
Interieur Stof Carbon black
Besteld 27 november 2006
Levering uiterlijk week 9 (volgens de dealer)
Kleur Astro Black
Wit dak en spiegels en White bonnet stripes
Velgen Crow Spoke grijs
Peper pakket
Colour line dark grey
Interieur Stof Carbon black
Besteld 27 november 2006
Levering uiterlijk week 9 (volgens de dealer)
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Mellowyellow
- Nieuwsgierig

Bericht
Stoelen en kleur
Wij zijn eruit !
Vandaag een bezoek aan Mini Amsterdam gebracht om de kleur in het echt op een auto te zien. Het wordt dus mellow yellow.
Overigens hadden ze daar ook een JCW stoel staan om proef te zitten. Een te gekke stoel, maar net als jullie zeggen wel ongelofelijk duur.
Dat komt vast door het bakje aan de zijkant waar de plofzak in zit. Dan toch maar "de oude stoelen" over zetten
Enig idee of dat nog een beetje kleurt bij elkaar.
Rijden kunnen we waarschijnlijk begin Maart.
Overigens, wat een knoert van een dealer is dat. Het was wel een behoorlijke tippel naar de Mini afdeling, maar wat leuk, dames als verkopers, zie je niet veel
Vandaag een bezoek aan Mini Amsterdam gebracht om de kleur in het echt op een auto te zien. Het wordt dus mellow yellow.
Overigens hadden ze daar ook een JCW stoel staan om proef te zitten. Een te gekke stoel, maar net als jullie zeggen wel ongelofelijk duur.
Rijden kunnen we waarschijnlijk begin Maart.
Overigens, wat een knoert van een dealer is dat. Het was wel een behoorlijke tippel naar de Mini afdeling, maar wat leuk, dames als verkopers, zie je niet veel
Rally Team Moree powered by Human Racing.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
@florisvandam:
Je staat erop!
@Mellow:
Gefeliciteerd nogmaals, zeer goede keus al was ik persoonlijk voor zwart dak en spiegels gegaan, maar goed dat is persoonlijk.
Ben benieuwd wat jullie ervan gaan vinden!
Je staat erop!
@Mellow:
Gefeliciteerd nogmaals, zeer goede keus al was ik persoonlijk voor zwart dak en spiegels gegaan, maar goed dat is persoonlijk.
Ben benieuwd wat jullie ervan gaan vinden!

Onze sponsors