Jij gaat vrijdag maar gewoon laten zien dat de drempels bij mij te doen zijn met verlaging
Tijntjuh's Park Lane (Verkocht P59)
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Tijntjuh
- Volledig MINI minded!

Bericht
Er overheen kom je vast wel, de vraag is alleen hoe!
Als het met de jouwe op een normale manier lukt, zal dat idd m'n volgende mod worden.. Maar dat zal niet binnen een maand zijn, heb nog meer hobbies waar ik geld aan besteed en wil ook nog een reserve potjuh hebben voor als er hier thuis iets kapot gaat
Als het met de jouwe op een normale manier lukt, zal dat idd m'n volgende mod worden.. Maar dat zal niet binnen een maand zijn, heb nog meer hobbies waar ik geld aan besteed en wil ook nog een reserve potjuh hebben voor als er hier thuis iets kapot gaat
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
goede verkoper ben je Peter... 
ik verwacht nu alleen dat er zaterdag ochtend ineens een Cooper parklane op marktplaats verschijnt, met playmini uitlaat.. ' reden verkoop: aanschaf R53'
hahaha
GreyCooperS schreef:Pussy![]()
Maar komt goed kerel...rij maar ff rondje in mn S vrijdag
ik verwacht nu alleen dat er zaterdag ochtend ineens een Cooper parklane op marktplaats verschijnt, met playmini uitlaat.. ' reden verkoop: aanschaf R53'
hahaha
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
hehehe valt nog wel mee toch?? 
maar als je toch zo veel kilometers maakt, er bestaat tegenwoordig ook iets als een SD ......

maar als je toch zo veel kilometers maakt, er bestaat tegenwoordig ook iets als een SD ......
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Onze sponsors