Bij mij is het een paar maanden geleden vervangen en tot nu toe (fingers crossed) is het in orde...speedy schreef:zijn hier ook mensen die na 1 reparatie nog steeds vrolijk rondrijden of komt het bij iedereen weer terug?
Vreemde geluiden (Diesel-, Tractor-, Ratel- geluiden)
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
- stafke
- Nieuwsgierig
Bericht
Bij mij nu ook al 14000 weg, deze zomer is er een fix geïnstalleerd.
3 keer binnen geweest hiervoor.
Tot op vandaag niks ... al moet ik zeggen dat ik 2 maand terug precies iets kleins hoorde .... t'was even twijfelen maar twas direct weg.
Dus ik neem die 2 jaar extra garantie er snel bij
3 keer binnen geweest hiervoor.
Tot op vandaag niks ... al moet ik zeggen dat ik 2 maand terug precies iets kleins hoorde .... t'was even twijfelen maar twas direct weg.
Dus ik neem die 2 jaar extra garantie er snel bij

- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Die van ons is 9maanden geleden hiervoor bij de garage geweest.
Tot op heden geen last meer gehad.
Garantie is al over maar die kettingspanner zit er nog geen jaar in. Ik mag toch aannemen dat als het nu terugkomt, wederom gratis gerepareerd gaat worden.
Maar ik ga er gewoon vanuit dat het niet meer terugkomt
Annet
Tot op heden geen last meer gehad.

Garantie is al over maar die kettingspanner zit er nog geen jaar in. Ik mag toch aannemen dat als het nu terugkomt, wederom gratis gerepareerd gaat worden.
Maar ik ga er gewoon vanuit dat het niet meer terugkomt

Annet

- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
En een kettingspanner moet zeker langer mee gaan dan 2 jaar toch?
(ik kijk vaak naar kassa)
We hebben hier in Nederland ook nog zoiets als een wetboek.speedy schreef:je mag er niet vanuit gaan dat het weer gratis gerepareerd word buiten de garantie vertelde mij een dealer vandaagook al is het de laatste maand geweest van de garantie wanneer het verholpen is en een maand daarna weer terug komt

- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat wetboek heb ik al te veel gezien de afgelopen 2 weken

Maareh volgens mij mag je redelijkerwijs verwachten dat die kettingspanner het wel langer volhoudt dan 2 jaar, maar MINI zal het wel weer onder 'slijtage-onderdeel' willen brengen, zodat het niet onder garantie valt.....
Maar als ze dat doen zou ik er meer werk van maken. Het is een algemeen bekend probleem......(alleen niet erkend door MINI volgens mij
)

Maareh volgens mij mag je redelijkerwijs verwachten dat die kettingspanner het wel langer volhoudt dan 2 jaar, maar MINI zal het wel weer onder 'slijtage-onderdeel' willen brengen, zodat het niet onder garantie valt.....
Maar als ze dat doen zou ik er meer werk van maken. Het is een algemeen bekend probleem......(alleen niet erkend door MINI volgens mij

- speedy
- NMC Legend
Bericht
ik naar opgelicht
BMW X3 schreef:We hebben hier in Nederland ook nog zoiets als een wetboek.speedy schreef:je mag er niet vanuit gaan dat het weer gratis gerepareerd word buiten de garantie vertelde mij een dealer vandaagook al is het de laatste maand geweest van de garantie wanneer het verholpen is en een maand daarna weer terug komt
ik naar opgelicht

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
mijn beide MINI's staan nu bij de dealer.De Clubman is hier al eens voor binnen geweest en krijgt nu een complete nieuwe distributie. De JCW is vandaag gebracht en verwacht ik voorlopig ook niet terug.....
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
Bericht
Oproep aan iedereen die zijn MINI nu in de garage staat of net heeft gestaan voor het maken van het ratelgeluid.
Vraag een uitdraai of opgave welke onderdelen er nu zijn vervangen ( inclusief onderdeelnummers)
Moet voor een beetje dealer geen probleem zijn, desnoods met een Prnt Scrn. uit hun systeem
Is een mooie aanvulling op dit topic, en tevens goede info voor diegene die nog naar de dealer moet.
Ik heb dit vorige keer (januari 2009) ook gehad, en zal er volgende week weer om vragen.
Vraag een uitdraai of opgave welke onderdelen er nu zijn vervangen ( inclusief onderdeelnummers)
Moet voor een beetje dealer geen probleem zijn, desnoods met een Prnt Scrn. uit hun systeem
Is een mooie aanvulling op dit topic, en tevens goede info voor diegene die nog naar de dealer moet.
Ik heb dit vorige keer (januari 2009) ook gehad, en zal er volgende week weer om vragen.
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors