Beek Auto Racing grafieken topic!
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Geen idee, ik laat hem morgen door een vriend ophalen. Ik heb geen tijd om dat zelf te doen helaas 
Wat er precies aan gebeurd is meld ik na gesprek met Klaas wel even. Zal vooral liggen aan alta pulley.
iDD
Wat er precies aan gebeurd is meld ik na gesprek met Klaas wel even. Zal vooral liggen aan alta pulley.
iDD
- werner
- Volledig MINI minded!

Bericht
De meeste lopen door tot 7000/7200rpm na tunning met daarbij het maximale vermogen
Ik bedoel dat het vermogen ( pk) niet meer doorloopt ( hoger wordt) na 6000rpm.frankie schreef:ophoud? vermogen houdt toch pas op bij 6500 toeren (bij dat toerental wordt de meting gestopt).....werner schreef:Ik snap alleen niet waarom het vermogen al voor de 6000rpm ophoud!
De meeste lopen door tot 7000/7200rpm na tunning met daarbij het maximale vermogen
- Hans
- Volledig MINI minded!

Bericht

Zie je heb ik ook.. ik had heel even 240pk maar dan wordt de inlaattemperatuur veels te warm en weg vermogen..
De compressor zit recht onder de intercooler.. dat ding geeft een warmte af!
Eigenlijk een slecht ontwerp.. maarja op de weg heb je er iets minder last van.. behalve op warme dagen dan merk je het direkt..

Zie je heb ik ook.. ik had heel even 240pk maar dan wordt de inlaattemperatuur veels te warm en weg vermogen..
De compressor zit recht onder de intercooler.. dat ding geeft een warmte af!
Eigenlijk een slecht ontwerp.. maarja op de weg heb je er iets minder last van.. behalve op warme dagen dan merk je het direkt..
- frankie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ah zo.werner schreef:Ik bedoel dat het vermogen ( pk) niet meer doorloopt ( hoger wordt) na 6000rpm.frankie schreef:ophoud? vermogen houdt toch pas op bij 6500 toeren (bij dat toerental wordt de meting gestopt).....werner schreef:Ik snap alleen niet waarom het vermogen al voor de 6000rpm ophoud!
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
iDD
Spit rustig mijn SYR nog maar eens door.werner schreef:oké dat verklaart een boel, GP cooler plaatsenHans schreef:Inlaat wordt te warm..werner schreef:Ik snap alleen niet waarom het vermogen al voor de 6000rpm ophoud!
iDD
- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Onze sponsors