En waar moet je juist op letten?
Passen xenon koplampen zonder problemen?
- Jan-Willem
- Nieuwsgierig

Bericht
Aan wat voor bedragen moet je eigenlijk denken voor 2e hands Xenon setjes? 
- Jan-Willem
- Nieuwsgierig

Bericht
Wat er op marktplaats wordt aangeboden...... rommel.... of toch wel interessant?
(origineel)
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!

Bericht
Als je overstapt van halogeen naar xenon heb je geen werkende wasinstallatie, lijkt me wel een probleempje bij de apk? Of is dit makkelijk aan te sluiten?
- frankie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ligt eraan wanneer je Mini op kenteken gezet is. Als dat voor 1 jan 2006 (geloof ik, er gaan nogalwat verschillende data rond) is, hoef je geen sproeiers en automatische hoogteverstelling te hebben. Het enige waar ze dan naar kijken is of het lichtbeeld goed is en met orignele xenon lijkt me dat geen probleem.
Is je auto na 1 jan 2006 (weer geloof ik
) dan moet je wel aan de wettelijke eisen als sproeiers en hoogteverstelling voldoen.
Is je auto na 1 jan 2006 (weer geloof ik
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Op kenteken uitgifte of bouwjaar?frankie schreef:Ligt eraan wanneer je Mini op kenteken gezet is. Als dat voor 1 jan 2006 (geloof ik, er gaan nogalwat verschillende data rond) is, hoef je geen sproeiers en automatische hoogteverstelling te hebben. Het enige waar ze dan naar kijken is of het lichtbeeld goed is en met orignele xenon lijkt me dat geen probleem.
Is je auto na 1 jan 2006 (weer geloof ik) dan moet je wel aan de wettelijke eisen als sproeiers en hoogteverstelling voldoen.
- Lorr
- Mod virus alert!

Bericht
Halogeen koplampen (facelift) naar Xenon (facelift)
Hey,
Ik heb een mooie aanbieding gezien voor een setje Xenon lampen van 2005 met complete wasinstallatie en waterslangen.
Nu vraag ik me af is het gemakkelijk van halogeen koplampen naar xenon koplampen te gaan?
(Heb wat researche gedaan met search functie maar heb niet echt antwoord kunnen vinden)
Groetjes,
Lorr
Ik heb een mooie aanbieding gezien voor een setje Xenon lampen van 2005 met complete wasinstallatie en waterslangen.
Nu vraag ik me af is het gemakkelijk van halogeen koplampen naar xenon koplampen te gaan?
(Heb wat researche gedaan met search functie maar heb niet echt antwoord kunnen vinden)
Groetjes,
Lorr
- Kim Cooper
- Be Mini

Bericht
Moi,
Heb hier net pre-facelift halogeen-units vervangen voor pre-facelift Xenon-units. Het was plug-and-play, dus ik hoefde niet naar de dealer voor programmeren. Verder werkt de hoogte verstelling (wieltje in dash) ook gewoon.
Gr Kim
Heb hier net pre-facelift halogeen-units vervangen voor pre-facelift Xenon-units. Het was plug-and-play, dus ik hoefde niet naar de dealer voor programmeren. Verder werkt de hoogte verstelling (wieltje in dash) ook gewoon.
Gr Kim
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors