En daarom wil ik nooit in een Golf gezien worden..

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
iDarkDesign
Transformer

13 dec 2006, 03:00

kwiebje schreef:...en na lang met de neus wiebelen ging hij eindelijk aan de kant. Het lijkt wel of sommige mensen het er gewoon om doen :evil:
Ik ben dat ook zo beu geworden, dat ik tegenwoordig al vrij rap de richtingsaanwijzer links geef, gevolgd door wat groot licht en als ze dan nog steeds links blijven rijden alsof er niets aan de hand is dat ik hem gewoon rechts voorbij ga. Ik HAAT smurfen.... ik bedoel onnodig linksrijders

iDD
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 dec 2006, 11:29

Rechts inhalen doe ik niet (meer). Daarmee maak je het alleen nog maar gevaarlijker mochte ze toch ineens naar rechts gaan....
Gewoon even met grootlicht achter ze gaan rijden werkt ook wel en een boos gezicht er bij op zetten :D:D
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 dec 2006, 11:42

Hij begon mij al af te snijden voordat ik grootlicht op kon zetten :? die vent is gewoon gek.. kan niet anders zeggen. (ik had er vanmorgen weer 1, nieuwe trend ofzo :s )
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 dec 2006, 11:43

volgens mij trek jij dat gewoon aan met je GP...GP staat anders ook voor Geflipte Personen :mrgreen:
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 dec 2006, 11:45

haha.. die is goed :mrgreen: Misschien is dat het :wink:
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

13 dec 2006, 12:46

O maar dit soort dingen maak je ook gewoon mee met een Cooper met 115 PK hoor. Allemaal Sjonnies die bij elk stoplicht met je willen sporten omdat je bonnet stripes en 17 inch wielen hebt of zo???? Geen kenners dus want ze kunnen nog niet eens een Cooper van een Cooper S onderscheiden...hahaha... Ik kan me wel indenken dat de GP uitnodigd tot een wedstrijdje. Hij ziet er natuurlijk lekker racy uit.
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 dec 2006, 13:08

Ik ben alleen maar blij met de niet-kenners, staan elke keer bij het stoplicht weer zo verdwaasd te kijk: "wat gaat dat leuke autotje snel zeg" :mrgreen:
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 dec 2006, 13:29

Ik persoonlijk ga niet meer uitproberen wie het snelste weg is bij het stoplicht. Of het moet een hele leuk auto zijn zoals een golf v gti of een r32. Maar als het een opeltje astma of een ander merk is mogen ze van mij part lekker gassen :D
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 dec 2006, 13:36

Daar had ik ook geen last van want dit was op de snelweg.. maar het gewoon levensgevaarlijk als iemand ineens gaat remmen of afsnijden :s en ik forceerde helemaal niks.. hield netjes afstand, ik wilde er gewoon voorbij maar dat vond hij blijkbaar geen goed idee..
die stoplicht sprintjes word ik ook een beetje moe van.. tegenwoordig laat ik ze eerst winnen en bij 60km geef ik pas gas, dat is pas leuk en nog beter voor je banden ook :wink:
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 dec 2006, 13:58

Als ze me echt uitdagen dan ga ik juist expres lekker rustig wegrijden. Is veel leuker om te zien dat die ander moeilijk doet, dan dat je zelf verliest. Maar zo nu en dan wil ik wel even goed wegtrekken om ergens voor te schieten. Maar dat is dus meer voor mijzelf.
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 dec 2006, 15:04

Zo eens meegemaakt met een audi A3. 3 van die jonge gastjes erin, en ik met de 911 erlangs. Ik deed daar nooit wedstrijdjes mee, omdat de oude 911 zelfs in 1e versnelling er zelfs door een panda uitgetrokken werd :mrgreen:
Maar toch even de jongens uitdagen, dus bij groen die audi begint op te trekken en na de kruising was het al gedaan. Motor opgeblazen :lachuh . Kon blijkbaar de 2e versnelling niet vinden. Even nog gezwaaid en verder gereden >)
Afbeelding

R56 Still fun but easier to live with
iDarkDesign
Transformer

13 dec 2006, 15:29

Ik sport altijd bij stoplichten als er weer iemand links blijft staan met de rechter baan open. Zet ik hem er rechts naast, zorg ik dat hij altijd met zn neus voor de mijne staat, maar dat hij me dus in zijn spiegel wel ziet staan. En dan bij groen ben ik het kruispunt al over als hij zich nog moet realiseren dat het licht op groen staat.

iDD...... stelletje amateurs zijn het :mrgreen:
Hans J
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 dec 2006, 16:39

@Hans, wijzig die titel van je post ff.
Ik heb ook golf V (van de zaak) en rijd niet asosiaal, sporten doe ik sowieso niet ding is niet vooruit te schijten dus aan asosiaal rijden kom ik ook niet toe.
Maar gelukkig ook nog MINI voor de deur. :lol:
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

13 dec 2006, 23:05

Hans schreef:Golf GTI is al helemaal geen partij voor de GP >) Laatst in Duitsland 1 keihard voorbij geknald.. je had die vent moeten zien kijken :wat:
Ha ha ha, dit heb ook al eens gehad in Dld. Ik reed een X5 (we zaten beide op onze max.) voorbij en mijn bijrijder zei dat die vent erg raar keek.

Ik kan ook niet tegen dat soort types, dan stop ik gelijk en voeg me bij het overige verkeer in om zo een signaal af te geven dat ik toch wel meer kan maar op dat moment geen zin in heb.
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

13 dec 2006, 23:14

Hans schreef:maarre.. als je alleen de software bij Beek haalt (a€325,-) heb je al ongeveer 200pk.. met spruitje 205pk en een veel mooier geluid dan een Golf GTI :wink: )
Dus Hans, hierbij garandeer je dat ik bij Beek 200 pk krijg voor € 325,-!!!
Ok Hans, van de week breng ik m'n MINI naar jou toe! >) :wink:

Terug naar “Kletshoek”