Hoe demonteer ik mijn airbag van mijn stuur

De 2e generatie vanaf 2006
GreyCooperS
Forum Junky

29 sep 2011, 15:42

GreyCooperS schreef:Dan is het kwestie van schroevendraaier met platte kop recht omhoog steken totdat je weerstand voelt...dan het palletje omhoog duwen. !
:mrgreen:

Was het zowaar zo simpel dus... :wink:
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
minikia
4 op een rij!
4 op een rij!

29 sep 2011, 16:55

GreyCooperS schreef:Dan is het kwestie van schroevendraaier met platte kop recht omhoog steken totdat je weerstand voelt...dan het palletje omhoog duwen. !
Was het zowaar zo simpel dus...
coendek schreef:ff accu los.. schroevendraaier erin en dan voelen of je een framepje naar boven duwt...

dan als ie vast zit.. aan de bovenkant beetje duwen.. naar het stuur toe :)
Zelfs met beide bovenstaande tips kon ik het nog niet, zo zie je maar dat je niks hebt aan 2 titels als je 2 linkerhanden hebt :)

Ik las weerstand en palletje en een framepje naar boven duwen, ik denk dat ik een te lichte/dunne schroevedraaier heb gepakt want ik kwam wel op het frame maar durfde achteraf dus niet genoeg kracht te gebruiken. Dus daarna wiegelen en priegelen, waardoor ik naast frames kwam of in het plastic zat te roeren. afijn. Nu weet ik hoe het moet. Hij zal er nog een keer afmoeten om de "flippers" weer te monteren.

Die ring in het midden was vaag spul, soort van rubber en aan de achterkant zaten allemaal rubberen kopje

Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”