dus de jouwe is ook
Michael's Mini Cooper S R53 DS
- Michael-Cooper-S
- One wheel wonder

Bericht
Zal zsm ff mooiere fotos (laten) maken, met de camera van een maatje van me, begint wel steeds meer te jeuken om hem ff maar beek te brengen. +_ 200pk in een mini moet toch serieus hard gaan.
Heb hem nu zon 3 maanden en bevalt me goed, was in het begin wel even wennen maar het is echt super leuk speelgoed. Elke bocht is een feest met dit ding
. Ik ben ook geen rare dingen tegen gekomen nog, op de bekende rammeltjes en piepjes na. Ik vond wel de standaard audio tegenvallen en heb deze dan ook vervangen door een betere installatie van rockford fosgate.
Heb hem nu zon 3 maanden en bevalt me goed, was in het begin wel even wennen maar het is echt super leuk speelgoed. Elke bocht is een feest met dit ding
- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Michael-Cooper-S
- One wheel wonder

Bericht
Bedankt voor de reacties. Zit nog een beetje te twijfelen over 2 zwarte banen over de motorkap, vond dit vroeger bij oude mini's altijd wel vet staan. Ik zag op marktplaats een setje met deels een racevlag design, normaal niet echt van stickers op een auto maar een mini kan het wel hebben denk ik. Wat vinden jullie?
Grt mike
Grt mike
- Michael-Cooper-S
- One wheel wonder

Bericht
Staat je auto er op donderdag nog zo bij...

En op zaterdag ineens zo... ;-)

Laatst gewijzigd door Michael-Cooper-S op 06 feb 2012, 08:19, 1 keer totaal gewijzigd.
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik zie niks
Hoe !!Michael-Cooper-S schreef:Staat je auto er op donderdag nog zo bij...
Ik zie niks
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik zou um gewoon lekker clean laten , m.a.w. geen stickerts
Dikke bak !!Michael-Cooper-S schreef:Bedankt voor de reacties. Zit nog een beetje te twijfelen over 2 zwarte banen over de motorkap, vond dit vroeger bij oude mini's altijd wel vet staan. Ik zag op marktplaats een setje met deels een racevlag design, normaal niet echt van stickers op een auto maar een mini kan het wel hebben denk ik. Wat vinden jullie?
Grt mike
Ik zou um gewoon lekker clean laten , m.a.w. geen stickerts
- Michael-Cooper-S
- One wheel wonder

Bericht
Klopt, had de pics via een app op mijn iphone geupload... Maar dat werk dus niet 
Ff laptop tevoorschijn halen.
Ff laptop tevoorschijn halen.
- Michael-Cooper-S
- One wheel wonder

Bericht
Ja, ik denk dat mijn S spokes maar eens op ga zoeken. Maar het was ook nog niet echt winter dus had ze nog niet gewisseld.
- Michael-Cooper-S
- One wheel wonder

Bericht
Ha antwoord is al gegeven
maar idd evo's
Heb trouwens ook wel weer behoefte aan een cabriolet... Dus weet niet helemaal zeker of de mini nog heel lang blijft.
Of ik moet een leuke cabrio er bij kopen voor de zomer, en dan de mini voor de fun.
Als ik hem hou dan gaat hij wel 100% zeker naar Beek voor stage 2, chip en poelie.
Het blijven gewoon super leuke auto's dus kan nog niet 1 2 3 afscheid nemen
Heb trouwens ook wel weer behoefte aan een cabriolet... Dus weet niet helemaal zeker of de mini nog heel lang blijft.
Of ik moet een leuke cabrio er bij kopen voor de zomer, en dan de mini voor de fun.
Als ik hem hou dan gaat hij wel 100% zeker naar Beek voor stage 2, chip en poelie.
Het blijven gewoon super leuke auto's dus kan nog niet 1 2 3 afscheid nemen
Laatst gewijzigd door Michael-Cooper-S op 06 feb 2012, 09:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Onze sponsors