Hans schreef:vleugeldeuren...![]()
Wat kost een JCW tuning voor de Cooper S?
- Hans
- Volledig MINI minded!

Bericht
Was laatst met mark even gaan rijden (Golf tdi met 300PK
) en lachgas etc.. en hij heeft ook van die achterlijke vleugeldeuren, daar ben je echt 5min. langer bezig met in en uitstappen..
en dan heb ik het nog niet eens over de restwaarde van de mini.. die gelijk naar 0,- kelderd..
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Als ik in de MINI zit ben ik altijd vrolijk, maar met wat lachgas nóg vrolijker. Totdat de hele boel afbreekt 
Kan dat? Kan toch helemaal niet? Of bedoel je GTI? Heb je toch een vonk voor nodig of ontbrandt de lachgas ook als de diesel door de druk tot ontbranding komt?
Een Diesel met lachgas (tdi)Hans schreef:Was laatst met mark even gaan rijden (Golf tdi met 300PK) en lachgas etc..
- werner
- Volledig MINI minded!

Bericht
dusssssssssssss
Bij de testbankdag bij beek had de mcs van coen (works) 201pk en hans met spruitstuk van MTH 195pk.badkarma schreef:Correctie: 210 pk op rollenbankHans schreef:Je kan ook alleen een MTH spruitstuk met sportcat erop zetten.. kost ca. €1000,- en je heb 195PK (works op rollenbank 201PK)
vleugeldeuren...
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Hey Berthill,
mag ik vragen waar die 'ballen' op jouw dak voor zijn? Zelf verzonnen of wat?
iDD
mag ik vragen waar die 'ballen' op jouw dak voor zijn? Zelf verzonnen of wat?
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Haha heel gaaf! idd, het idee en het concept is helemaal compleet! Persoonlijk had ik de volgorde van de kleuren niet veranderd om de autenticiteit ervan te waarborgen, maar dit werkt ook top!
Opeens is je dak een stuk gaver nu ik begrijp wat er mee bedoeld wordt. Precies zo bij veel kunst!
iDD
Opeens is je dak een stuk gaver nu ik begrijp wat er mee bedoeld wordt. Precies zo bij veel kunst!
iDD
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Grappig als andere mensen de juiste link weten te vinden naar de info 
Ja, ik wou gewoon wat Nederlands en een uniek dak, ik vond dat grote witte vlak wat aan de saaie kant. Sindsdien wordt ik goed herkent aan mijn dak op meeting in binnen- en buitenland
Ik had er zelfs een poll over op mini2.com

Ja, ik wou gewoon wat Nederlands en een uniek dak, ik vond dat grote witte vlak wat aan de saaie kant. Sindsdien wordt ik goed herkent aan mijn dak op meeting in binnen- en buitenland
Ik had er zelfs een poll over op mini2.com

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik krijg net een mailtje terug van Mini/ BMW Amsterdam over de kosten van een JCW tuning:
Verstralers bij de dealer:
iDD
Die prijs van Timmermans is die incl montage en btw? of alleen het pakket excl?Hallo Rein,
Ik ben blij dat ik je interesse toont in het JCW upgrade pakket.
Het pakket kost incl montage en btw 5500 euro.
Voor deze prijs krijg je een andere cilinderkop/uitlaat en uiteraard een
vermogensstijging naar 210 pk!
Verstralers bij de dealer:
Het setje verstralers kost incl montage en btw 350 euro.
Ben benieuwd! Ik denk alleen niet dat ik zwarte velgen boven witte velgen verkies onder mijn mini...Ten slotte heb ik nog een leuke aanbieding voor je: zwarte 18 inch velgen
voor de mini. Erg mooi bij jou auto.
Ik zal alleen nog nader moeten vragen hoeveel het setje daarwerkelijk kost.
iDD
Onze sponsors