Veel plezier met je clubbie en natuurlijk dinsdag!
Patrick's Dubman Hot Choco foto-shoot schiphol pag. 3
- MoJo & ArDa
- Leerling Mini lid

Bericht
Gave clubman met een mooi klassieke kleurencombinatie. Zilver staat ook net wat frisser dan het zwart op het dak en c-stijlen. Veel plezier en plaats eens een mooi trouwfoto op de site.
- patrick1976
- Mod virus alert!

Bericht
Allemaal bedankt voor de leuke reactie's. Damn wat val je op met deze auto. Vanmiddag stond ik in een parkeergarage, stond er bijna een identieke naast me, zonder stripes en xenon, verder gelijk! Leuk hoor. Het valt ook op dat veel minirijders groeten, dus uiteraard doe ik dat ook. Voelt als een soort club!
Trouwfoto's met glimmende mini en bloemstuk bruid en bruidegom volgen uiteraard later (na de honeymoon)
Trouwfoto's met glimmende mini en bloemstuk bruid en bruidegom volgen uiteraard later (na de honeymoon)
- TDHS
- Mod virus alert!

Bericht
21 juni besteld. 30 augustus geleverd. Exact 10 weken moeten wachten. 6 weken is echt super!ITSU028 schreef:Helemaal goed zeg...ehe..al binnnen 6 weken geleverd....?![]()
Vind ik nog snel...mijn "delivery time" is geschat op een week of 10!?
Veel plezier ermee,
gr/mike
- patrick1976
- Mod virus alert!

Bericht
Ik had beloofd trouwfoto's te plaatsen van de Dubman, dus bij deze!!!
Behalve dat het regende was het een fantastische dag. Uiteraard geen Chauffeur, het is veel te leuk om zelf te rijden!

Behalve dat het regende was het een fantastische dag. Uiteraard geen Chauffeur, het is veel te leuk om zelf te rijden!

- patrick1976
- Mod virus alert!

Bericht
Oh ja, de oude mini van een vriend van mij die ik voor hem verkocht heb stond ook erg leuk naast mijn nieuwe dubman., bij deze nog wat foto's

Onze sponsors