Hallo,
Weet iemand wat dit waarschuwingslampje betekend?
Ik heb al Google image search gedaan maar geen resultaat.
Tx
Jan
onbekend waarschuwings licht, emissie?
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Re: onbekend waarschuwings licht, emissie?
Met dat paragraafteken § is het een melding dat er een keuring uitgevoerd moet worden, dus een soort herinnering. En deze keuring had, volgens de instellingen in je MINI, in januari 2025 uitgevoerd moeten worden. Ik denk dat dit om een uitstoot-/emissie-/milieukeuring gaat. Is je MINI een R56/R60 Diesel toevallig?
Mocht de keuring al wel gedaan zijn, dan is het keuringsstation vergeten om de datum voor een volgende keuring te verzetten. Op YouTube staan wel filmpjes hoe je dat zelf kunt uitvoeren. (Even zoeken naar "reset service light MINI R56", of zoiets...)
Mocht de keuring al wel gedaan zijn, dan is het keuringsstation vergeten om de datum voor een volgende keuring te verzetten. Op YouTube staan wel filmpjes hoe je dat zelf kunt uitvoeren. (Even zoeken naar "reset service light MINI R56", of zoiets...)
- niekcarfreak
- NMC Moderator
Bericht
Klopt wat Robert schrijft.
En we vinden het ook leuk als nieuwe leden zich even voorstellen in viewforum.php?f=9

En we vinden het ook leuk als nieuwe leden zich even voorstellen in viewforum.php?f=9

- kitno10
- Nieuw Lid
Bericht
Het is een R56 benzine.
Maar hij is ingevoerd uit Duitsland en blijkbaar was dat al heel vroeg de norm daar.
Thanks
Bedankt voor de uitleg.Robert schreef: ↑22 jul 2025, 19:23Met dat paragraafteken § is het een melding dat er een keuring uitgevoerd moet worden, dus een soort herinnering. En deze keuring had, volgens de instellingen in je MINI, in januari 2025 uitgevoerd moeten worden. Ik denk dat dit om een uitstoot-/emissie-/milieukeuring gaat. Is je MINI een R56/R60 Diesel toevallig?
Het is een R56 benzine.
Maar hij is ingevoerd uit Duitsland en blijkbaar was dat al heel vroeg de norm daar.
Thanks
Onze sponsors