Zag van veraf al dat er een Mini naast mij stond, en jawel al naderend viel de NewMiniClub sticker al op.
Cooper S bij Makro Breda
- Blont-007
- NMC Legend

Bericht
Cooper S bij Makro Breda
Hoi Marjolein leuk je Mini naast mijn Mini op het Makro terrein. Jij hebt mij geflyerd en ik jou, ik had alleen geen pen bij de hand om ook iets op te schrijven.
Zag van veraf al dat er een Mini naast mij stond, en jawel al naderend viel de NewMiniClub sticker al op.
- karretje
- Bijna verslaafd

Bericht
Ennneh,Waarom zijn wij niet geflyerd
Wij stonden er ook(makro breda) van 19.00 tot 21.30.
Jammer zeg dat we jullie niet hebben gezien, en ik heb nog echt goed rondgekeken omdat ik wist dat Ida er ook nog naar toe ging.
Heb ik mijn flyers eens bij....lastig hoor nachtblind.
Doei,
Jammer zeg dat we jullie niet hebben gezien, en ik heb nog echt goed rondgekeken omdat ik wist dat Ida er ook nog naar toe ging.
Heb ik mijn flyers eens bij....lastig hoor nachtblind.
Doei,
MINI...................................The best there is.
- MarjoleinART
- Be Mini

Bericht
hahaha, Mike en ik zagen een MINI, en normaal gesproken zetten we hem er dan altijd naast, maar je stond zoooo ver bij de ingang vandaan, maar toen we het kenteken zagen....JA, ERNAAST!!
We wisten zeker dat jij het was. In de Makro nog rondgekeken, maar je niet meer gezien.
Haha, maar je MINI is wel gespot!!
We dachten al dat je geen pen had, ik kon er ook geen vinden, maar gelukkig helemaal achterin het handschoenenkastje!
- Marjolein en Mike -
Haha, maar je MINI is wel gespot!!
We dachten al dat je geen pen had, ik kon er ook geen vinden, maar gelukkig helemaal achterin het handschoenenkastje!
- Marjolein en Mike -

- MarjoleinART
- Be Mini

Bericht
en nu stonden er gewoon 2, en die van ons erbij 3
Een zeer gesloten meet zullen we maar zeggen. hehe, zonder directe aanwezigheid van leden
Ik heb jou MINI ook niet gezien, maar we waren er rond half 9, dus zou je ergen hebben moeten staan. We hebben in het restaurant nog wel over de parkeer plaats gekeken of er MINIs stonden, maar geen gevonden. Normaal staat er nooit MINI's dus we waren al bij er 1 gevonden te hebbenkarretje schreef:Ennneh,Waarom zijn wij niet geflyerd![]()
![]()
Jammer zeg dat we jullie niet hebben gezien, en ik heb nog echt goed rondgekeken omdat ik wist dat Ida er ook nog naar toe ging.![]()
Heb ik mijn flyers eens bij....lastig hoor nachtblind.![]()
Doei,
Een zeer gesloten meet zullen we maar zeggen. hehe, zonder directe aanwezigheid van leden

Onze sponsors