Laserblue R56 cooper-s in Delft
- Hans
- Volledig MINI minded!

Bericht
Laserblue R56 cooper-s in Delft
Jaja.. ik heb een R56 gespot... en het was nog iemand van hier ook
Nathalie! dus gelijk maar een bakkie gaan doen.. en even uitgelegd wat onderstuur is en waarvoor de 6e versnelling is
was gezellig!
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ziet er een beetje raar uit, maar het werkt goed en als je het eenmaal gewend bent doe je het niet meer anders.
Heeft je waarschijnlijk al heel wat bezine gekost op deze manier rijden.
Wel lache dat je elkaar tegenkomt en meteen even een bakkie doet!
Wat ik altijd kreeg van instructeurs als ik iets vergat (lees: terugschakelen vóór de tarzanbocht i.p.v. erin) te doen was een geel rondje (stickertje) op het stuur.Nathalie schreef:haha jaja that`s me!!! joepie ik ben ook een keer gespoten heb daarna eindelijk een keer in z`n 6 gereden (werd weleens tijd he
) haha
Heeft je waarschijnlijk al heel wat bezine gekost op deze manier rijden.

- Naatje
- Shopaholic!
- Contacteer:
Bericht
was een gezellige spontane actie van Hans....CooperS-lightningblue schreef:Wat ik altijd kreeg van instructeurs als ik iets vergat (lees: terugschakelen vóór de tarzanbocht i.p.v. erin) te doen was een geel rondje (stickertje) op het stuur.Nathalie schreef:haha jaja that`s me!!! joepie ik ben ook een keer gespoten heb daarna eindelijk een keer in z`n 6 gereden (werd weleens tijd he
) haha
Ziet er een beetje raar uit, maar het werkt goed en als je het eenmaal gewend bent doe je het niet meer anders.
![]()
Heeft je waarschijnlijk al heel wat bezine gekost op deze manier rijden.![]()
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ja, dat was mij ook opgevallen!Nathalie schreef:was een gezellige spontane actie van Hans....CooperS-lightningblue schreef:Wat ik altijd kreeg van instructeurs als ik iets vergat (lees: terugschakelen vóór de tarzanbocht i.p.v. erin) te doen was een geel rondje (stickertje) op het stuur.Nathalie schreef:haha jaja that`s me!!! joepie ik ben ook een keer gespoten heb daarna eindelijk een keer in z`n 6 gereden (werd weleens tijd he
) haha
![]()
Heeft je waarschijnlijk al heel wat bezine gekost op deze manier rijden.![]()

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Jij loopt alweer 5 stappen vooruit Hans. Hoe kan je zo'n schitterende R56 nou inruilen op een auto zonder achterbanken en carbon spiegels? Over een stap terug gesproken...Hans schreef:Nathalie is verliefd op de GP geworden.. ze gaat de R56 inruilen, kaj!Heel verstandig meid!

Onze sponsors