Exclusief JurgenJurgen schreef:. Dus jah, als ik wil combineren zal het een witte en een zwarte zijnmaar dat trekt ook op niks zeker
Wit of zwart?
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Ajjjjj, zo'n striping brengt ongeluk

horn schreef:zwart met een kleine chromen lijn langs beide zijkanten
Ajjjjj, zo'n striping brengt ongeluk

- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Geloof het of niet, maar ik ben er nog niet uit he. Jullie zeggen allemaal dat het hem stoerder gaat maken. Maar ik heb een one. Die is van zijn eigen al niet stoer. Eerder naar de vrouwelijke kant heen vind ik (niet dat vrouwen niet stoer kunnen zijn). Gaat het dan niet zo een beetje roodkapje in punk kleren willen stoppen? Om het zo te zeggen 
- Jenkins
- Volledig MINI minded!

Bericht
Maakt niet uit
Hey Jurgen,
Wit of zwart; 't maakt niet uit hoor. Is allebei helemaal goed.
Wit neigt meer naar klassiek / sympathiek.
Zwart neigt meer naar "net effe anders / meer "grrr". (moeilijk te beschrijven
)
Succes met je keuze.

Wit of zwart; 't maakt niet uit hoor. Is allebei helemaal goed.
Wit neigt meer naar klassiek / sympathiek.
Zwart neigt meer naar "net effe anders / meer "grrr". (moeilijk te beschrijven
Succes met je keuze.
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht

iDD
van de tekentafel van McFarlane:Jurgen schreef:Geloof het of niet, maar ik ben er nog niet uit he. Jullie zeggen allemaal dat het hem stoerder gaat maken. Maar ik heb een one. Die is van zijn eigen al niet stoer. Eerder naar de vrouwelijke kant heen vind ik (niet dat vrouwen niet stoer kunnen zijn). Gaat het dan niet zo een beetje roodkapje in punk kleren willen stoppen? Om het zo te zeggen

iDD
- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Hehe, i rest my case.
Nee, hij moest dus vandaag geplakt worden he... Hij staat daar een hele dag ginder... Ik ga hem 10 uur later halen en ik kom binnen de mensen kijken mij aan (of waren ze naar ons ma haar bmw 6 cabrio aant zien kan ook) en ze zeggen mij dat de stickers weer mislukt zijn, voor de 5de keer nu al
. Hij gaat eens een cursus nemen in stickers plakken peist hij, hij kon er ook geen andere op plakken omdat hij maar een set had besteld. Ik rijd dus nu zonder stickers rond he, buiten twee kleintjes aan de ruitenwisser. Ik zal morgen eens een foto maken... Pff kwordt er zot van ze, volgende week (hoop ik) voor de zesde keer binnen nieuwe stickers laten plakken. Anders moet ik eens de nummer van badsmini doorgeven. Kunnen ze daar is gaan horen. Ale en dat is dan een bmw garage zeg...
Nee, hij moest dus vandaag geplakt worden he... Hij staat daar een hele dag ginder... Ik ga hem 10 uur later halen en ik kom binnen de mensen kijken mij aan (of waren ze naar ons ma haar bmw 6 cabrio aant zien kan ook) en ze zeggen mij dat de stickers weer mislukt zijn, voor de 5de keer nu al
- henkietenk
- Volledig MINI minded!

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors