Aftermarket radio voorbeeld pics

De binnenkant, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc.
nikkwaus
Mod virus alert!
Mod virus alert!

Re: Aftermarket radio voorbeeld pics

23 jul 2013, 01:36

alle bij goede merken.
pioneer is mooier en de grote knop vind ik persoonlijk fijner maar dat verschilt per persoon.
de alpine is een goed merk ziet er saai uit maar alpine heeft betere geluid kwaliteit als pioneer.
dus ga je voor uiterlijk pak pioneer wil je voor geluid kwaliteit gaan pak dan alpine (mijn mening)
Afbeelding
Evomini
Enthousiast
Enthousiast

06 aug 2013, 23:56

Afbeelding

Is een Becker (Traffic Pro), super radios, destijds naast veel BMWs ook in Aston Martin DB7, 360 Modena, Zonda en Porsche 996 af fabriek geleverd. De enige mooie aftermarket radio, vind ik zelf in een MINI. Is matzwart en heel rustig design, niet zo druk en glimmend als de meeste aftermarkets. Is overigens ook gewoon als officiële navigatie optie aangeboden destijds, dus kennelijk vond MINI het zelf ook goed bij het design passen.

Afbeelding
martijnvanderh
Mod virus alert!
Mod virus alert!

07 aug 2013, 00:31

persoonlijk niet veel meerwaarde naast originele radio vind ik. Navigeren doe ik wel met tomtom of telefoon.
Ik heb uiteindelijk voor de pioneer gekozen. Amberkleur klopt bijna en full option met handsfree bellen, usb en bluetooth audio. Het geluid knapt er super erg van op!
Afbeelding Nee, ik ben geen kapper....
sanderw
One wheel wonder
One wheel wonder

07 aug 2013, 01:41

martijnvanderh schreef:persoonlijk niet veel meerwaarde naast originele radio vind ik. Navigeren doe ik wel met tomtom of telefoon.
Ik heb uiteindelijk voor de pioneer gekozen. Amberkleur klopt bijna en full option met handsfree bellen, usb en bluetooth audio. Het geluid knapt er super erg van op!

Eens :-)
Richard030
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

07 aug 2013, 08:24

Evomini schreef:destijds naast veel BMWs ook in Aston Martin DB7, 360 Modena, Zonda en Porsche 996 af fabriek geleverd.
Met alle respect, maar dan noem je ook wat modellen op waarbij het totaal niet draait om een radio die in de auto zit. Want zeg nou zelf, als jij in een Zonda knalt, heb je geen behoefte om naar Q radio te luisteren >)
Afbeelding

Terug naar “Interieur en audio”