Even voorstellen
- cooperbol
- Volledig MINI minded!

- Kristel
- Enthousiast

- Contacteer:
- Kristel
- Enthousiast

- Contacteer:
Bericht
Ik ga zondag 4 aug naar de garage van de Ringmini zelf
Ik heb hem gemaild met de vraag of ik langs mag komen haha. Hij zei dat hij vrijdag en zaterdag bij een rally is in de buurt van de ring. http://www.msc-oberehe.de/" onclick="window.open(this.href);return false;
Wij komen al een aardige tijd bij Viktoria Station, maar die Golf vind ik ook wel erg leuk.
Waar overnacht jij dan?
Re: Even voorstellen
Ja dat klopt!Niekcarfreak schreef:Kristel schreef:Ow leuk!![]()
Je hebt daar als je vanaf onze camping komt naar de aldi dan heb je links een garage met allemaal oude mini's staan
Klopt inderdaad. Zijn opknappertjes.
Misschien zie je die van http://ringmini.de/" onclick="window.open(this.href);return false; wel op of rond de Ring rijden.
Ik ben er 2 t/m 4 aug. met de GP en de S2000.
De vriend van de eigenaresse van Viktoria Station heeft een opgepepte Golf I.
Ik ga zondag 4 aug naar de garage van de Ringmini zelf
Wij komen al een aardige tijd bij Viktoria Station, maar die Golf vind ik ook wel erg leuk.
Waar overnacht jij dan?
- Kristel
- Enthousiast

- Contacteer:
Bericht
Ja ik vind het ook erg leuk dat ik langs mag komen.
Wij staan eigenlijk altijd bij Viktoria Station precies naast de brug waar de trein overheen rijdt.
Ik ga ff kijken want ik weet niet of we vrijdag of zaterdag naar de rally gaan. Als we vrijdag naar de ring gaan en ik zie je zal ik je zeker aanspreken! Ik ga ff kijken hoe je auto eruit ziet, misschien herken ik je dan hihi
Wij staan eigenlijk altijd bij Viktoria Station precies naast de brug waar de trein overheen rijdt.
Ik ga ff kijken want ik weet niet of we vrijdag of zaterdag naar de rally gaan. Als we vrijdag naar de ring gaan en ik zie je zal ik je zeker aanspreken! Ik ga ff kijken hoe je auto eruit ziet, misschien herken ik je dan hihi
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
toen jij en je vriend weg reden van de ring
stond er toch na adenau een mini aan de kant...
dat was ik die groot licht deed!
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:

Bericht
Is die golf een blauwe golf 1? We hebben een tijdje boven bij Adenau gezeten en de eerste ronde dat hij langskwam klonk hij er bruut... 2de ronde veel herrie en hij ging er ook gelijk af in Adenau. Klonk niet best....
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:

- Kristel
- Enthousiast

- Contacteer:
Bericht
Ja dat klopt, hij seinde nog met knipperlichten terugThaCheek schreef:toen jij en je vriend weg reden van de ring
Onze sponsors