Vandaag een Mini Cooper S gekocht uit 2002. Erg blij mee en rijdt heerlijk. Hoop er heel vele plezier aan te beleven, nu al fantastiche auto
Even Voorstellen
- coopergreens
- Enthousiast

Bericht
Even Voorstellen
Hallo,
Vandaag een Mini Cooper S gekocht uit 2002. Erg blij mee en rijdt heerlijk. Hoop er heel vele plezier aan te beleven, nu al fantastiche auto
- Smeed
- Be Mini

Bericht
, en je hebt ons nu toch ook wel erg nieuwsgierig gemaakt.
Vertel eens wat meer over jou nieuwe aankoop
Welkom welkom, en laat die
maar snel komen!!!.
Greetz Karin.
Jaaaah, ik ben het helemaal met Ester eensEster schreef:Welkom!
Ennuh komen er nog foto's?
Want foto's van mooie MINI's zijn altijd welkom.
Vertel eens wat meer over jou nieuwe aankoop
Welkom welkom, en laat die
Greetz Karin.

- coopergreens
- Enthousiast

Bericht
De info:
Het is een Chili uitvoering.Kleur is donkergroenmetalic met een zwart panoramadak en zwarte spiegels. De standaard 17 inch wielen en half lederen interieur. Zit netjes in de lak en geen lelijke deukjes en krassen. Zal binnenkort even een foto plaatsen.
Laat de auto verder in originele staat, maar een softwaretuning zie ik wel zitten, net iets meer power
Het is een Chili uitvoering.Kleur is donkergroenmetalic met een zwart panoramadak en zwarte spiegels. De standaard 17 inch wielen en half lederen interieur. Zit netjes in de lak en geen lelijke deukjes en krassen. Zal binnenkort even een foto plaatsen.
Laat de auto verder in originele staat, maar een softwaretuning zie ik wel zitten, net iets meer power
- Richard030
- Bijna verslaafd

- Smeed
- Be Mini

Bericht
, ik ben benieuwd hoelang je dat volhoud voordat die € gaan rollen naar nieuwe mods toe
En ik kijk uit naar jou
Greetz Karin.
In orginele staatcoopergreens schreef:De info:
En ik kijk uit naar jou
Greetz Karin.

- BRG
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Onze sponsors