Toeren zijn weggevallen, maar is max op 7000rpm?
Beek Auto Racing grafieken topic!
- MrBean
- 4 op een rij!

- Locatie: BE
Bericht
Topic even afstoffen

-NGK BKR7EQUP
-GP intercooler incl diverter
-Full inox catback Skytune sportuitlaat
-Cat Cams Nokkenas 461
-MSD Coil
-Magnecor bougie kabel set
-OEM luchtfilter
-Cravenspeed 17% compressor pulley met nieuwe multiriem
-Alta Tensioner Stop
-Software

-NGK BKR7EQUP
-GP intercooler incl diverter
-Full inox catback Skytune sportuitlaat
-Cat Cams Nokkenas 461
-MSD Coil
-Magnecor bougie kabel set
-OEM luchtfilter
-Cravenspeed 17% compressor pulley met nieuwe multiriem
-Alta Tensioner Stop
-Software
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Had je ipv geld aan Msd coil, magnecor kabels, JCW bougies uitgeven het in Bcr8es-en van NGK, een degelijk lichtfilter en met name grote injectoren gestoken had je die dip op 6500-7000 niet gehad en was die lijn doorgestegen. Komt puur omdat je standaard injectoren het daar niet meer trekken
- cooperke s
- Bijna verslaafd

- Locatie: Provincie Antwerpen(Belgie)
Bericht
I like!Daveke schreef:Had je ipv geld aan Msd coil, magnecor kabels, JCW bougies uitgeven het in Bcr8es-en van NGK, een degelijk lichtfilter en met name grote injectoren gestoken had je die dip op 6500-7000 niet gehad en was die lijn doorgestegen. Komt puur omdat je standaard injectoren het daar niet meer trekken
- MrBean
- 4 op een rij!

- Locatie: BE
Bericht
Die MSD Coils waren misschien niet helemaal noodzakelijk, maar ze ogen wel mooi met 'het rode S'je'
En de NGK BKR7EQUP waren nieuw gestoken bij het inspectie II onderhoud en zijn thans verre van slecht te noemen.
Een degelijke luchtfilter wil ik me nog wel eens aanschaffen voor de extra sound.
Van die dip tussen 6500 en 7000 lig ik verre van wakker. Mij is het best goed om daar over te schakelen.
Ik ben zeer tevreden over het geleverde resultaat tot hiertoe. Het verschil is immens. Maar de Mini rijdt bovenal ook nog normaal.
Een veerpootbrug heb ik mezelf ook maar gelijk cadeau gedaan omdat ik aanwezig was op de afspraak

En de NGK BKR7EQUP waren nieuw gestoken bij het inspectie II onderhoud en zijn thans verre van slecht te noemen.
Een degelijke luchtfilter wil ik me nog wel eens aanschaffen voor de extra sound.
Van die dip tussen 6500 en 7000 lig ik verre van wakker. Mij is het best goed om daar over te schakelen.
Ik ben zeer tevreden over het geleverde resultaat tot hiertoe. Het verschil is immens. Maar de Mini rijdt bovenal ook nog normaal.
Een veerpootbrug heb ik mezelf ook maar gelijk cadeau gedaan omdat ik aanwezig was op de afspraak

- MrBean
- 4 op een rij!

- Locatie: BE
Bericht
In het terug rijden had ik een gemiddeld verbruik van 9.3.
Ik had thans het rechter pedaal al eens wat dieper ingedrukt.
En dan nog zal het wel allemaal relatief zijn.
Wat die injectoren betreft.
Moest ik nu effectief overschakelen naar echt meer (Sprintex compressor-bewerkte kop-complete uitlaatlijn-nog scherpere nokkenas-etc etc...) dan zou ik over die 550 injectoren niet twijfelen. Maar dan zitten we echt over de hele lijn in een heel andere categorie te praten. Zowel over pk's als uitgaven.
In het heen rijden had ik een gemiddeld verbruik van 9.5.stefan740 schreef:Je mag ook zeker blij zijn met je nieuwe vermogen! Het is een flinke stap vooruit![]()
Misschien wel interessant om nog eens over injectoren te lezen, monteren kan altijd naderhand nog.
Naast het feit dat ze weer wat extra pk's leveren verdienen ze zichzelf ook terug, hij gaat zuiniger lopen meen ik gelezen te hebben (ik ben zeker geen expert).
In het terug rijden had ik een gemiddeld verbruik van 9.3.
Ik had thans het rechter pedaal al eens wat dieper ingedrukt.
En dan nog zal het wel allemaal relatief zijn.
Wat die injectoren betreft.
Moest ik nu effectief overschakelen naar echt meer (Sprintex compressor-bewerkte kop-complete uitlaatlijn-nog scherpere nokkenas-etc etc...) dan zou ik over die 550 injectoren niet twijfelen. Maar dan zitten we echt over de hele lijn in een heel andere categorie te praten. Zowel over pk's als uitgaven.
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Squeek
- Mod virus alert!

Bericht

Anyhow, dat verhaal van die grotere injectoren klikt wel interessant.
@Davy, heeft Beek een deal met 1320 gesloten of heb ik wat gemist?
Ik heb ook geen grotere injectoren en bij mij blijft de lijn wel doorstijgen, maar heb wel een ITG luchtfilter *ahum*Daveke schreef:Had je ipv geld aan Msd coil, magnecor kabels, JCW bougies uitgeven het in Bcr8es-en van NGK, een degelijk lichtfilter en met name grote injectoren gestoken had je die dip op 6500-7000 niet gehad en was die lijn doorgestegen. Komt puur omdat je standaard injectoren het daar niet meer trekken
Anyhow, dat verhaal van die grotere injectoren klikt wel interessant.
@Davy, heeft Beek een deal met 1320 gesloten of heb ik wat gemist?
Laatst gewijzigd door Squeek op 11 aug 2012, 11:11, 1 keer totaal gewijzigd.
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Hoezo?Squeek schreef:@Davy, heeft Beek een deal met 1320 gesloten of heb ik wat gemist?Daveke schreef:Had je ipv geld aan Msd coil, magnecor kabels, JCW bougies uitgeven het in Bcr8es-en van NGK, een degelijk lichtfilter en met name grote injectoren gestoken had je die dip op 6500-7000 niet gehad en was die lijn doorgestegen. Komt puur omdat je standaard injectoren het daar niet meer trekken
Onze sponsors













