Bart's R56 SSM, The end...
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Je bent iig lekker bezig! 

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik zeg morgen na t werk op naar Italiaaaaaaaa!!!!
Route is via frankfurt. Overnachting. Door naar Toscane. En op de terug weg zien we wel hoe we gaan. Maar 1 ding is zeker. Stelvio Pas!!
Tot over een dikke week weer allemaal.
Groetjes en tot de volgende keer.
Bedenkt zich ineens dat er nog wel een beetje olie mee moet voor de zekerheid
Route is via frankfurt. Overnachting. Door naar Toscane. En op de terug weg zien we wel hoe we gaan. Maar 1 ding is zeker. Stelvio Pas!!

Tot over een dikke week weer allemaal.
Groetjes en tot de volgende keer.
Bedenkt zich ineens dat er nog wel een beetje olie mee moet voor de zekerheid

- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo weer ff mn topic afstoffen 
Het is weer ff geleden maar er is weer t een en ander aan de mini versleuteld na de vakantie. Ben helemaal into het wrappen.
Denk dat ik mijn hobby maar eens uit moet gaan bereiden. Maar eerst ff mn portfolio goed aanvullen
Dus ik ga zo veel mogelijk dingen wrappen. Pas al een spatboard van een motor van een vriend gedaan, beschadiging op mn helm weg gewerkt, stuurtje en nog wat kleine dingen. Dit heb ik net na het werk gedaan. Lekker klussen, heerlijk
Hier een korte overview van wat er allemaal gedaan is. Morgen gaan we verder. Koplampen in de kleur van de auto spuiten.

Het is weer ff geleden maar er is weer t een en ander aan de mini versleuteld na de vakantie. Ben helemaal into het wrappen.
Denk dat ik mijn hobby maar eens uit moet gaan bereiden. Maar eerst ff mn portfolio goed aanvullen

Dus ik ga zo veel mogelijk dingen wrappen. Pas al een spatboard van een motor van een vriend gedaan, beschadiging op mn helm weg gewerkt, stuurtje en nog wat kleine dingen. Dit heb ik net na het werk gedaan. Lekker klussen, heerlijk

Hier een korte overview van wat er allemaal gedaan is. Morgen gaan we verder. Koplampen in de kleur van de auto spuiten.

Onze sponsors