Maar idd, serieus:
1. langzaam/schuin over drempels
2. stuk van de lip af snijden
3. vrede hebben met sporadische bijgeluiden
Dat afslijten valt tegen, mijn onderlip raakt iedere keer bij in-/uitrijden van de stalling de grond, op zo'n griptape-achtige ondergrond. Na 3 maanden was er nog nauwelijks wat af:
die randjes zijn idd behoorlijk stevig. Gewoon dremelen of gewoon laten zitten en cool overal overheen schrapen. Is toch veel leuker eigenlijk...al die geschrokken gezichten die je aan staan te staren bij de supermarkt..
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Ik heb alleen last van schrapen als ik te hard de garage op mijn werk probeer in te rijden. Dus maar wat rustiger aan doen dan als ik met de MINI (Cooper S met af fabriek sportonderstel) ben. Want weghalen van die 'lipjes' vind ik zonde. Met de MX-5 trouwens geen centje pijn.
Idd, coen wint. Maar hier in de buurt liggen te veel gemene drempels. Dus ik ga ook echt niet lager. Blijft een dagelijkse auto drm Maar moet zeggen. T ziet er wel echt super dik uit zo laag.
Ik kwam gisteravond bij m'n stalling aan, stond er een knakker met een VW Fox nogal onhandig voor, iets uit te laden. Ik moest dus een keer steken, waarbij de voorlip achteruit over de verhoogde stoeprand schuurde. Dat maakt zo nodig nog meer herrie dan voorwaarts er overheen, waarop de eigenaar van de Fox wild gebarend aan kwam rennen, omdat ie dacht dat ik tegen z'n auto aan zat...