Mok wel ff aan wennen, maar gefeliciteerd met je nieuwe ride.
Mini Bayswater
- wheeler
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Biertje
- Leerling Mini lid

Bericht
@ Mushrop: bij Maaral in Hoorn, kwam mijn vorige ook vandaan en ik word daar altijd prettig geholpen, dus dan blijf je hangen:-)
De stoelen zijn zwart leer, met blauw/bruin stiksel, de striping vind ik juist apart, omdat de 2 verschillende kleuren in de buitenspiegels terugkomen, rechts een blauwe en links een grijze buitenspiegel, lekker apart!
Nog een paar uurtjes!!!
De stoelen zijn zwart leer, met blauw/bruin stiksel, de striping vind ik juist apart, omdat de 2 verschillende kleuren in de buitenspiegels terugkomen, rechts een blauwe en links een grijze buitenspiegel, lekker apart!
Nog een paar uurtjes!!!
- Biertje
- Leerling Mini lid

Bericht
@ Mushrop: bij Maaral in Hoorn, kwam mijn vorige ook vandaan en ik word daar altijd prettig geholpen, dus dan blijf je hangen:-)
Nog een paar uurtjes!!!
Nog een paar uurtjes!!!
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Echt een gave kar, en mooie kleur..
Jammer dat die lelijke gele plaat zo afsteekt...veel plezier ermee!
Jammer dat die lelijke gele plaat zo afsteekt...veel plezier ermee!
- GreyCooperS
- Forum Junky
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Ward
- Volledig MINI minded!

Bericht
Taxi is inderdaad denk ik de enige optie
Maar nu zonder gekheid, mooie MINI! Ik heb de kleur nog nooit in het echt gezien, maar lijkt me erg opvallend. Dat zal hij in het echt waarschilijk ook wel zijn, maar soms is de kleur op foto's echt totaal anders dan in de werkelijkheid. Hoe dan ook geniet van je MINI
Dan verplaats je het probleem alleen naar bovenGreyCooperS schreef:eraf schroeven en op je dash leggen
Maar nu zonder gekheid, mooie MINI! Ik heb de kleur nog nooit in het echt gezien, maar lijkt me erg opvallend. Dat zal hij in het echt waarschilijk ook wel zijn, maar soms is de kleur op foto's echt totaal anders dan in de werkelijkheid. Hoe dan ook geniet van je MINI
Onze sponsors