ik had hem ook op mijn cabby en ging ook goed meen ik mij te herinneren...
Originele korte Mini antenne
- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Ik heb hem bij de citroen gekocht
Is hetzelfde als de peugeot antenne
Kostte iets van 5 euro
is 6 cm lang ongeveer
Ontvangst is gewoon goed, zowel op mijn R57 van weleer als op de R55 en op de R56 die ik nu heb
Ik weet niet hoe het icm navi etc is.
Is hetzelfde als de peugeot antenne
Kostte iets van 5 euro
is 6 cm lang ongeveer
Ontvangst is gewoon goed, zowel op mijn R57 van weleer als op de R55 en op de R56 die ik nu heb
Ik weet niet hoe het icm navi etc is.

- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!

Bericht
Re: Originele korte Mini antenne
Heb je toevallig het onderdeel nummer van die antenne?Miar007 schreef:Vandaag bij de dealer zag ik dat ze een originele mini sport antenne hebben!
Hij is ongeveer 10cm lang denk ik. Kosten: 20 euro
Meteen gekocht en past uiteraard perfect! Ontvangst is ook hetzelfde.
Had het nog nooit eerder gezien en men er nog nooit over horen praten (alleen maar over peugeot, alta, etc.)
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Deze dagen speciaal voor de Top2000 weer de oude lange antenne teruggeplaatst. Ineens weer radioontvangst na twee jaar zelf zingen
Maar het ziet er niet uit , zo'n spriet op een cabrio.
Marcel Always Open schreef:Ik ook Coen.coendek schreef:netjes!
maar vind die van de peu toch mooier
Alleen doet die het voor geen meter bij mij , dus heb al een jaar niet meer naar de radio geluisterd
Deze dagen speciaal voor de Top2000 weer de oude lange antenne teruggeplaatst. Ineens weer radioontvangst na twee jaar zelf zingen
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Getzz
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik heb met de ALTA antenne ook gewoon bereik. Kan zelfs gewoon ned 1,2,3 op de tv goed ontvangen. En tv Gelderland natuurlijk
Ik vind het dan meer een op afstand bestuurbare auto.kortdoordebocht schreef:Dat zit tussen je oren.Marcel Always Open schreef: Maar het ziet er niet uit , zo'n spriet op een cabrio.![]()
Zonder gekheid, ik vind die lange antenne gewoon echt bij een mini passen, soort van herkenning.
Ik heb met de ALTA antenne ook gewoon bereik. Kan zelfs gewoon ned 1,2,3 op de tv goed ontvangen. En tv Gelderland natuurlijk
- horn
- Be Mini

Bericht
ik haal woensdag mijn nieuwe cooper s cabrio op, met standaard grote navi. Grote spriet blijft lelijk. Op mijn oude had ik een kleine Alfa Romeo antenne, maar toen geen navi. Cabrio heeft natuurlijk zijn antenne aan de voorzijde (denk dat met de navi ook wel zo zal zijn). Welke korte(re) antenne kan ik gebruiken zodat ik nog steeds radio en navi ontvangst heb?
bij voorbaat dank voor de suggesties.
bij voorbaat dank voor de suggesties.
Het leven heeft geen zin
Nou, ik toevallig wél!

Nou, ik toevallig wél!

Onze sponsors