Het zou me niks verbazen als jouw auto technisch gewoon identiek is aan de 170 pk-versie en dat het alleen op papier is aangepast. En als je later toch meer vermogen wil zijn daar genoeg mogelijkheden voor.Ramniv schreef:Mocht hij in belgië zijn verkocht, is er dan een mogelijkheid dit tot 170 pk te brengen. En kan ik er achter komen of het inderdaad 170 pk oorspronkelijk is?
En trouwens erg bedankt voor jullie input. Super forum dit.
Ik snap er even niks meer van...... Welk model?
- Ivo
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Utrecht
Bericht

- Sven
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Enschede
Bericht
Die Belgen laten vaak op papier het vermogen terugschroeven, maar in de praktijk veranderd er aan de auto niks.... Oftewel; die 170 pk zouden er dan ook gewoon in kunnen zitten
Zoals Ivo zegt
Kun je aan de boekjes niet zien of ie oorspronkelijk uit Belgie komt?
Gewoon ff info opvragen bij de dealer en je weet welke motor je hebt
Ohja; ik vind het een bijzonder fraaie uitvoering!!
Zwart op zwart is echt dik! 
Kun je aan de boekjes niet zien of ie oorspronkelijk uit Belgie komt?
Gewoon ff info opvragen bij de dealer en je weet welke motor je hebt
Ohja; ik vind het een bijzonder fraaie uitvoering!!
- zmorf
- Bijna verslaafd

Bericht
wat je nodig hebt is het chassienummer aan de hand daarvan kan de Dealer je autohistorie onderzoeken.
kentekencheck kan ook op de site van het RDW.Ramniv schreef:Dank u wel. Vind hem ook erg mooi. Ik heb de boekjes nog niet en krijg hem volgende week pas. Kn ik gewoon een dealer in lopen en het kenteken na laten trekken? Of heb ik daar de papieren voor nodig?
wat je nodig hebt is het chassienummer aan de hand daarvan kan de Dealer je autohistorie onderzoeken.
- Floor-is
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Kolhorn
Bericht
Je hoeft zelfs alleen de laatste 7 karakters maar te hebben. Zo rijdt mijn vriendin in de TL17989, wat een Amerikaanse Mini is, die in Duitsland is uitgeleverd en in 9/2005 op NL kenteken is gezet 
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- Ramniv
- One wheel wonder

- Locatie: Doetinchem
Bericht
En waar heb je dat nagekeken als ik vragen mag?Floor-is schreef:Je hoeft zelfs alleen de laatste 7 karakters maar te hebben. Zo rijdt mijn vriendin in de TL17989, wat een Amerikaanse Mini is, die in Duitsland is uitgeleverd en in 9/2005 op NL kenteken is gezet
- Floor-is
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Kolhorn
Bericht
Hier vind je een niet-gereviseerde bak. Als je die vervangt, neem je de koppeling en rubbers mee. Zit je rustig op €550-600 voor een oude bak met koppeling en rubbers. Een nieuwe, gereviseerde zal je €200-250 meer kosten.
Het er onder zetten is minstens een dag werk, het subframe moet onder de auto uit, blok laten zakken, spruitstuk eraf, stabilisator voor eraf... Mwoah best een kus
Exact aanwijzen is voor autodidacten zoals ik nogal moeilijk, kan hier op het forum zijn, kan op een Duits, Engels, Amerikaans forum zijn, kan uit een gesprek met iemand komen. Bovendien zijn er hier best wel wat leden die zelf klussen in bepaalde gradaties. Sam vervangt met Davy 's pa in 9 uur tijd een compleet blok, terwijl Peter (GreyCooperS) misschien wel 6 uur bezig is om twee achterlichten open te wrikken.
Het er onder zetten is minstens een dag werk, het subframe moet onder de auto uit, blok laten zakken, spruitstuk eraf, stabilisator voor eraf... Mwoah best een kus
Exact aanwijzen is voor autodidacten zoals ik nogal moeilijk, kan hier op het forum zijn, kan op een Duits, Engels, Amerikaans forum zijn, kan uit een gesprek met iemand komen. Bovendien zijn er hier best wel wat leden die zelf klussen in bepaalde gradaties. Sam vervangt met Davy 's pa in 9 uur tijd een compleet blok, terwijl Peter (GreyCooperS) misschien wel 6 uur bezig is om twee achterlichten open te wrikken.
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- H en S
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Wierden
Bericht
)

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
IK weet niet hoe lang je bent maar mijn zoon is ruim 1.90m en zit in een One (heeft nog steeds ruimte boven z'n hoofd en kan de stoel niet in de achterste stand zetten.Ramniv schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik erg benieuwd ben. Ben denk ik 1 van de langste mensen met een mini straks haha.

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
- Floor-is
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Kolhorn
Bericht
MartijnGizmo is 1m97 en ik heb al eens iemand van 2m07 in de auto gehadH en S schreef:IK weet niet hoe lang je bent maar mijn zoon is ruim 1.90m en zit in een One (heeft nog steeds ruimte boven z'n hoofd en kan de stoel niet in de achterste stand zetten.Ramniv schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik erg benieuwd ben. Ben denk ik 1 van de langste mensen met een mini straks haha.)
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
- Locatie: Pijnacker
Bericht
ik vraag me af hoe lang je dan wel moet zijn om de stoel in de achterste stand te hebben tijdens het rijden! Die stoelen gaan echt VER naar achter!
Het probleem is meer de hoogte en vooral de binnenspiegel die in het blikveld zit!
Het probleem is meer de hoogte en vooral de binnenspiegel die in het blikveld zit!
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Onze sponsors












