So hé da's 2 weken nietemillio schreef:Gefeliciteerd...Alvast veel plezier met je nieuwe ride
Helaas moeten sommige van ons nog een weekje of 2 wachten...snik
hallo mini liefhebbers
- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!

Bericht
bij alle
op dit forum...
Of twee wekenIda schreef:So hé da's 2 weken nietemillio schreef:Gefeliciteerd...Alvast veel plezier met je nieuwe ride
Helaas moeten sommige van ons nog een weekje of 2 wachten...snik
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- mini7benno
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ha, een rooie erbij! Toppie kleurtje. Welkom hier op de NewMINIclub.nl
Zien graag wat fotootjes als je hem opgehaald hebt.
Tot een meeting.....................somewhere!
Ciao Benno
Zien graag wat fotootjes als je hem opgehaald hebt.
Tot een meeting.....................somewhere!
Ciao Benno
- Robert
- NMC Moderator

Bericht
OK!!! Apeldoorn wordt steeds mooier!!
Vanmorgen al een LY/W zien rijden, helaas nog niet een rode....
En vorige week kwam er ook een bordeau-bruin kleurtje over de S11 knallen. Heel aparte kleur, had ik nog nooit gezien.
Euh, heb je zaterdag a.s. iets te doen? Zo nee, we kunnen een treintje (3 wagens dan) maken naar Den Haag, naar de rollenbank en naar heel veel andere MINI's en hun liefhebbers.
Vanmorgen al een LY/W zien rijden, helaas nog niet een rode....
En vorige week kwam er ook een bordeau-bruin kleurtje over de S11 knallen. Heel aparte kleur, had ik nog nooit gezien.
Euh, heb je zaterdag a.s. iets te doen? Zo nee, we kunnen een treintje (3 wagens dan) maken naar Den Haag, naar de rollenbank en naar heel veel andere MINI's en hun liefhebbers.
- kittykit
- Nieuw Lid

Bericht
Hij is helemaal te gek en rijdt als een speer!!! Heb nog geen kans gehad om foto's te maken
maar ze komen snel!
Kan helaas zaterdag niet, maar het lijkt me helemaal geweldig om zoveel
geweldige mini's bij elkaar te zien. Ben dus gauw een keer van de partij!!!
helemaal te gek
Hij is helemaal te gek en rijdt als een speer!!! Heb nog geen kans gehad om foto's te maken
Kan helaas zaterdag niet, maar het lijkt me helemaal geweldig om zoveel
geweldige mini's bij elkaar te zien. Ben dus gauw een keer van de partij!!!
- Arjan
- Volledig MINI minded!

Bericht
Heb jij al
van je trots?
Het was echt geweldig vandaag. De volgende meet ben je er vast bij.Kittykit schreef:heb het idd zwaar te pakken, de foto's van vandaag zij ook helemaal leuk
om te zien, top dat een ieder er op deze manier ook van kan mee
genieten!
Heb jij al
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- kittykit
- Nieuw Lid

Bericht
heb nog steeds geen
, heb geen goede camera
ben vandaag wel bij de bmw dealer in a'doorn geweest voor een boekje
met accesoires, helemaal goed wat er allemaal mogelijk is. Zal morgen bij licht wat foto's met mijn mobiel maken en proberen erop te krijgen. Hij is echt helemaal leuk met een mooi panorama dak, zwart lederen bekleding met voor stoelverwarming. Hahahahaha heb nog nooit zo een luxe auto in mijn bezit gehad!! Kan er niet over ophouden, mijn omgeving
wordt gek van me, hebben nog geen last van het MINI virus, maar spreidt het hier langzaam rond.
ben vandaag wel bij de bmw dealer in a'doorn geweest voor een boekje
met accesoires, helemaal goed wat er allemaal mogelijk is. Zal morgen bij licht wat foto's met mijn mobiel maken en proberen erop te krijgen. Hij is echt helemaal leuk met een mooi panorama dak, zwart lederen bekleding met voor stoelverwarming. Hahahahaha heb nog nooit zo een luxe auto in mijn bezit gehad!! Kan er niet over ophouden, mijn omgeving
wordt gek van me, hebben nog geen last van het MINI virus, maar spreidt het hier langzaam rond.
Onze sponsors