Maar goed, ik realiseer me dat ik mss niet geheel onbevoordeeld ben tov Beek... Ik heb Klaas ook even benaderd over deze kwestie. Hoop dat nog wat voor je kan en wil doen.
Zat ff in de emotie, sorry Daiel.
Hoop dat je snel weer kunt sturen!
speedy pepperwhite r56 cooper s (Verkocht)
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Locatie: Rijswijk
- speedy
- NMC Legend
- Locatie: Deventer
Bericht
Peter snap jou reactie niet goed en heb nooit gezegd dat klaas tegen mij heeft gezegd dat er nooit iets stuk zou gaan
Dacht in de eerste instantie dat de turbo het had begeven en zou kunnen want die heeft meer te verduren onder hogere belasting en willen wel is snel kapot gaan , we hebben het hier niet over een stuk uit mijn zuiger
en had dit nooit verwacht ...
ben zeker 5 keer terug geweest voor het pingelen van de motor en had sinds de tuning al problemen maar werd mij verteld dat het niet echt kwaad kon...
Peter denk dat je nog niet goed weet hoe ik in elkaar zit maar als ik had geweten dat er zulke risico's aan zitten had ik het natuurlijk nooit gedaan maar het word zo mooi verteld ..

Dacht in de eerste instantie dat de turbo het had begeven en zou kunnen want die heeft meer te verduren onder hogere belasting en willen wel is snel kapot gaan , we hebben het hier niet over een stuk uit mijn zuiger

ben zeker 5 keer terug geweest voor het pingelen van de motor en had sinds de tuning al problemen maar werd mij verteld dat het niet echt kwaad kon...
Peter denk dat je nog niet goed weet hoe ik in elkaar zit maar als ik had geweten dat er zulke risico's aan zitten had ik het natuurlijk nooit gedaan maar het word zo mooi verteld ..
- Peter
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Roelofarendsveen
Bericht
In principe regelt de auto de ontsteking terug als de pingelsensor pingelen detecteerd. Dacht ik...
Zowel turbo als zuigers als drijfstangen als lagers, etc... worden extra belast door de tuning. En kan dus ook allemaal stuk gaan. Tot aan aandrijfassen aan toe bij wijze van spreken.
Zowel turbo als zuigers als drijfstangen als lagers, etc... worden extra belast door de tuning. En kan dus ook allemaal stuk gaan. Tot aan aandrijfassen aan toe bij wijze van spreken.
Laatst gewijzigd door Peter op 13 mei 2011, 00:44, 1 keer totaal gewijzigd.
- speedy
- NMC Legend
- Locatie: Deventer
Bericht
Ik vind het prima dat je Beek hiervan op de hoogte heb gebracht en had eigenlijk al een beetje verwacht dat er een oproep geplaatst zou worden door Beek om evt. nog meer schade te beperken.. want niet iedereen leest mijn topic
Ik sta hier echt niet te liegen over de hele situatie
Ik hoop ook dat er niemand mij mening kwalijk neemt die ik heb en als dat toch zo is dan heb je pech
Ik wil ook mijn verhaal graag kwijt jongens want is geen geintje dit
Wil absoluut niet Beek zwart maken maar vind een forum wel iets om je mening te uitenGreyCooperS schreef:Maar goed, ik realiseer me dat ik mss niet geheel onbevoordeeld ben tov Beek... Ik heb Klaas ook even benaderd over deze kwestie. Hoop dat nog wat voor je kan en wil doen.
Zat ff in de emotie, sorry Daiel.
Hoop dat je snel weer kunt sturen!

Ik vind het prima dat je Beek hiervan op de hoogte heb gebracht en had eigenlijk al een beetje verwacht dat er een oproep geplaatst zou worden door Beek om evt. nog meer schade te beperken.. want niet iedereen leest mijn topic

Ik sta hier echt niet te liegen over de hele situatie

Ik hoop ook dat er niemand mij mening kwalijk neemt die ik heb en als dat toch zo is dan heb je pech

Ik wil ook mijn verhaal graag kwijt jongens want is geen geintje dit

- Deniz
- Volledig MINI minded!
Bericht
Lijkt mij persoonlijk niet meer dan logisch als je zelf gaat klooien en meer vermogen haalt dan de bedoeling is/was, dat de auto sneller/vaker problemen kan geven? BMW heeft de MINI toch veilig afgesteld op 210PK en X-nm zodat alles netjes heel blijft?
Meer vermogen, lijkt me ook handig dat er meer/betere koeling is..
Just my 2 cents
Meer vermogen, lijkt me ook handig dat er meer/betere koeling is..
Just my 2 cents

- Door
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je bent, en jij niet alleen, vreselijk in de verdediging geschoten. Gedane zaken nemen geen keer, ervan leren, samen oplossen en voorkomen dat in de toekomst dergelijke discussies ontstaan. Het gaat hier niet om schuld.
Uit alles blijkt dat jullie afspraken maken met de klant op een sigarendoosje onder het genot van een bakje koffie. Niet ideaal kan ik je verklappen maar goed als je het op die manier doet moet je het ook op die manier oplossen. Klaas heeft zijn aandeel hierin toegegeven laat hem ook zo'n vent zijn Daiel tegemoet te komen in de kosten. Jij bent ook ondernemer Peter net als Klaas dus je moet weten dat als een klant klaagt je het moet oplossen mét de klant. Niet hier een discussie gaan voeren .. het is geen geschikt medium om kwesties op te lossen.
Simpele vragen zijn niet beantwoord: Wat zijn mijn risico's, hoe kan ik die beperken en wat zijn de kosten? Alleen als de klant het niet vraagt dan moet jij als ondernemer die informatie geven. ... punt uit!! Uit het verhaal begrijp ik dat Klaas op het moment van sluiten van de deal die informatie niet had. Dus ... kon Daiel er niet naar vragen om dat hij de vraag onmogelijk kon weten en Klaas kon hem die informatie niet geven. Met de tijd leert men ... heel normaal alleen hoeft niet één iemand daarvan de dupe te zijn.
Wat is daar zo moeilijk aan? Kan hierover wel technisch zitten leuteren maar het is gewoon een kwestie van je verantwoordelijkheden nemen. Beide partijen, klant en tuner, nemen risico's met tunen en als de tuner het risico niet heeft dichtgetimmerd dan moet ie bij fout gaan gewoon dokken.
Dat is zo bij de tandarts, de dealer en ook bij mij. Wanneer ik een een fout advies geeft en de klant raakt daardoor gedupeerd dan ben ik hopelijk in de gelegenheid om service te geven of anders ben ik de klos ... is risico van het vak, had ik maar een ander beroep moeten kiezen, call-center gaan runnen of zo
Waarom zou dat voor een tuner anders zijn. Of is het geen vak?
Dus ... pak een bak koffie en praat dit uit, los het op voordat het smerig wordt.
Ben blij dat je dat nu ook in zietGreyCooperS schreef:Maar goed, ik realiseer me dat ik mss niet geheel onbevoordeeld ben tov Beek... Ik heb Klaas ook even benaderd over deze kwestie. Hoop dat nog wat voor je kan en wil doen.
Zat ff in de emotie, sorry Daiel.
Hoop dat je snel weer kunt sturen!

Je bent, en jij niet alleen, vreselijk in de verdediging geschoten. Gedane zaken nemen geen keer, ervan leren, samen oplossen en voorkomen dat in de toekomst dergelijke discussies ontstaan. Het gaat hier niet om schuld.
Uit alles blijkt dat jullie afspraken maken met de klant op een sigarendoosje onder het genot van een bakje koffie. Niet ideaal kan ik je verklappen maar goed als je het op die manier doet moet je het ook op die manier oplossen. Klaas heeft zijn aandeel hierin toegegeven laat hem ook zo'n vent zijn Daiel tegemoet te komen in de kosten. Jij bent ook ondernemer Peter net als Klaas dus je moet weten dat als een klant klaagt je het moet oplossen mét de klant. Niet hier een discussie gaan voeren .. het is geen geschikt medium om kwesties op te lossen.
Simpele vragen zijn niet beantwoord: Wat zijn mijn risico's, hoe kan ik die beperken en wat zijn de kosten? Alleen als de klant het niet vraagt dan moet jij als ondernemer die informatie geven. ... punt uit!! Uit het verhaal begrijp ik dat Klaas op het moment van sluiten van de deal die informatie niet had. Dus ... kon Daiel er niet naar vragen om dat hij de vraag onmogelijk kon weten en Klaas kon hem die informatie niet geven. Met de tijd leert men ... heel normaal alleen hoeft niet één iemand daarvan de dupe te zijn.
Wat is daar zo moeilijk aan? Kan hierover wel technisch zitten leuteren maar het is gewoon een kwestie van je verantwoordelijkheden nemen. Beide partijen, klant en tuner, nemen risico's met tunen en als de tuner het risico niet heeft dichtgetimmerd dan moet ie bij fout gaan gewoon dokken.
Dat is zo bij de tandarts, de dealer en ook bij mij. Wanneer ik een een fout advies geeft en de klant raakt daardoor gedupeerd dan ben ik hopelijk in de gelegenheid om service te geven of anders ben ik de klos ... is risico van het vak, had ik maar een ander beroep moeten kiezen, call-center gaan runnen of zo


Dus ... pak een bak koffie en praat dit uit, los het op voordat het smerig wordt.
- maus105
- Bonkey
- Locatie: brabant
Bericht
Typisch geval van hebben is het einde van het genot
Heel veel auto liefhebbers waaronder ikzelf
willen steeds meer
en net effe anders of specialer als een ander. En dat maakt tuning (optisch en motorisch) nou juist zo leuk. Alleen wat we soms vergeten is dat we al kneiter dikke auto's hebben. Door zulke dingen ga je dat beseffen
Gister reed ik in de auto van me vriendin naar de garage en zij reed in de golf voor mij, staan er een stuk of 5 mensen bij de bushalte die hun nek bijna verdraaien om de golf is goed te bekijken
Dan besef je in ene ja hij is toch wel dik
Terwijl ik dagelijks naar dingetjes aan het zoeken ben om hem mooier te maken! Met andere woorden hebben is het eind van het genot
Ik ken Beek niet en ik ken jou hier van het forum maar ik denk dat jullie dit allebei niet zo zouden willen. Ik hoop voor jou dat het snel weer goed komt en dat je het vertrouwen van je mooie mini niet verliest net als ik in mijn coopertje.
Sterkte met de afhandeling en keep your head up. Je moet maar zo denken als dat het enigste is waar ik me in me leven druk over hoef te maken valt het wel mee


Heel veel auto liefhebbers waaronder ikzelf

en net effe anders of specialer als een ander. En dat maakt tuning (optisch en motorisch) nou juist zo leuk. Alleen wat we soms vergeten is dat we al kneiter dikke auto's hebben. Door zulke dingen ga je dat beseffen

Gister reed ik in de auto van me vriendin naar de garage en zij reed in de golf voor mij, staan er een stuk of 5 mensen bij de bushalte die hun nek bijna verdraaien om de golf is goed te bekijken



Sterkte met de afhandeling en keep your head up. Je moet maar zo denken als dat het enigste is waar ik me in me leven druk over hoef te maken valt het wel mee


- GreyCooperS
- Forum Junky
- Locatie: Rijswijk
Bericht
Ik vindt nog steeds sommige argumentatie volkomen de plank misslaan, maar ik kap met de discussie hier, gaat niets opleveren.
Daiel, ik hoop dat je er met Klaas uitkomt. Ik heb uiteraard geen enkele formele wat dan ook bij Beek, maar ik zal doen wat ik kan om Klaas te bewegen wat te doen voor je...
Hoop no hard feelings...
Daiel, ik hoop dat je er met Klaas uitkomt. Ik heb uiteraard geen enkele formele wat dan ook bij Beek, maar ik zal doen wat ik kan om Klaas te bewegen wat te doen voor je...
Hoop no hard feelings...
Onze sponsors